HEDEFLERİM/STEEM TÜRKİYE @arzum

in Steemit Türkiye3 years ago

20210208_215603.jpg
Pasta bana ait..Fotoğraf tarafımca çekilmistir..

Herkese Merhaba
Steemit platformunu Eniştem ve ablam sayesinde öğrendim..Bana bu platformu anlattıklarında çok yararlı buldum ,heycanlandım ve çok hoşuma gitti.Nasıl üye olabileceğim hakkkında tarafıma bir ön bilgi verildi ve hemen bana linkini gonderdiler..Gönderilen linkten üye olmaya çalıştım..
Ama üye olurken biraz zorlandım ,biraz karışık geldi...Şifre girişleri karışık geldi...Bundan dolayı
üye olma sürecim uzun sürdü..
Giriş aşaması biraz daha anlaşılır ve linke tıklayınca yönlendirici olabilir..Bu konuda bir iyileştirme yapılırsa daha çok katılım sağlanır diye düsünüyorum.
Uygulama girişinde önemli noktalar maddeler halinde anlatılarak giriş kolaylaştırılabilir..
Bana gönderilen bilgileri okuyarak ve ilgili mecralardan yaptığım araştırmalar sayesinde uygulamayı daha iyi anlayabildim.Ayrıca katıldığım Türk toplumunda arkadaşlar çok yardımcı oldu..Takıldığım konuda ve sorularımda çok destek vererek çok yardımcı oldular. Arkadaslarima çok teşekkür ederim Birbirimizi çok destekliyoruz,hep beraber çok daha iyi yerde olacağımıza inancım sonsuzdur.Bir emek söz konusu...
Bu platformda tüm farklı kültürde insanların olması,onları takip edip onların yaşam, yemek kültürlerini öğrenmek çok güzel bir duygu..Farklı kültürlerin önem verdiği günleri bilmek bunlar hepsi insanın ufkunu açan ayrıntılar..
Farklı insanlarla farklı etkileşimlerde bulunup sosyalleşmek bu pandemi döneminde çok iyi geldi..
Diğer sosyal mecraları bıraktım buraya yoğunlaştım..
Hedefim bu platformda uzun yıllar bulunmak,Tük topluluğumuzla yükselmek,bu platforma bir çok yeni insan katmak ,bu platformda bizde varız demek ..Herkese faydalı olacak paylaşımlar yapmaya devam etmek..

Yapılan yarışmaları çok severek takip edip katılmaya çalışıyorum..Bu yarışmaların sonucunu beklemek beni heyecanlandırıyor.
Arkadaşlarımızın paylaşımları ile bilgim arttıyor.Topluluğumuzda herkese yönelik yapilan son katıldığım yarışma ,sanat üzerineydi..İlk defa bir resimi yorumlamak için çok detaylı baktım,ordaki işlenen duyguyu görmeye çalıştım, bu da çok hoşuma gitti..Bana resimlere farklı bakmayı öğretti,gelişimime yeni birşey katmış oldu,düzenleyenlere teşekkür ederim.
Bu platformu çok seviyorum..Türk topluluğunun üye sayısını artırmak için arkadaşlarıma anlatarak bu platforma daha çok kişiyi kazandırmaya çalışıyorum...
Teşekkürler..
#steemit-turkiye
@ispin @uzercanan

Sort:  
 3 years ago 

Evet gerçekten farklı kültürdeki kişilerin hayatlarına şahit olmak bana keyif veriyor. Artık bu ortama çok alıştım . Telefonu sadece steemit için kullaniyorum 🤭

 3 years ago 

Yeni insanlarla tanışmak, bilgi alışverişinde bulunmak, farklı kültürler hakkında bilgiler öğrenmek diğer platformlarda olmayan birçok şey burada.. umarım hedeflerine ulasirsin. Davetin için teşekkür ederim 🤗

Çok güzel tanimlamisin...emegine saglik👍🙏🌹

Teşekkürler

Benimde steemit le tanışmam Erkan abi sayesinde oldu :))
Katkılarınız için biz teşekkür ederiz.

😊 Erkan enişte sağolsun...

Merhaba arzu hanım öncelikle yarışmaya katıldığınız için çok teşekkür ederim. Sizinde dediğiniz gibi bir çok kullanıcı giriş esnasında problem yaşamakta ve anlamakta güçlük çekmekte. bunun için düzenlemeler yapılabilir. umarım hedeflerinize ulaşır uzun yıllar steemit platformuna katkı sağlarsınız.:)

Teşekkür ederim

 3 years ago 

if i want to switch off from stress, i go to steemi, it's fun i enjoy it🥰🥰

merhaba ;

Steemitte Aktif olduğunuz için teşekkürler.

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57797.87
ETH 3067.72
USDT 1.00
SBD 2.29