BABALAR GÜNÜ

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

IMG-20210614-WA0000.jpg

Herkese Merhaba

Bugün babalar günü .Babaların ve baba adaylarının babalar günü kutlu olsun...
Ölmüş babalarımıza ,allahtan rahmet diliyorum..
Bende oğlum adına eşime oniks taşından tespih yaptırdım..Oniks taşının faydalarını görünce çok ilgimi çekti...Strese iyi geliyor,pozitif enerji veriyor,nazara karşı Iyiymiş,daha birçok faydası mevcut olduğunu okudum..
İyi pazarlar..😇

20210526_124024_mfnr.jpg

Sort:  

Ince düsünmüssün çok iyi bir seçim olmuş.👍

Teşekkürler

 3 years ago 

maşallah çok güzelmiş tesbih. Rabbim muhabbetinizi artırsın

Âmin,çok teşekkür ederim..

 3 years ago 

Çok güzel bir hediye. Şifa olsun 🙏🏻Eşinizin babalar gününü kutluyorum

Çok teşekkür ederim,eşinizin de babalar günün kutlu olsun😊

 3 years ago 

Teşekkür ediyorum🥰

 3 years ago 

Zevkli bir seçim. Şifa olsun iyi günlerde kullansın eşiniz .

Çok teşekkür ederim

 3 years ago 

🥰

 3 years ago 

nice tasbih.😍

Teşekkürler

Resmi Topluluğumuz Steemit-Türkiye 'de aktif olduğunuz için teşekkür ederiz :)

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi..png

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64752.70
ETH 3455.13
USDT 1.00
SBD 2.50