4 TEMMUZ BENİM DOĞUM GÜNÜM

in Steemit Türkiye2 years ago

7B7B677E-7BB5-4E40-97E6-3E1F808AECC0.jpeg

Herkese Merhaba

İyisiyle kötüsüyle bir yaşı daha geride bıraktım.
Her doğum günümde heyecan ve mutluluk ile uyanan ben bu defa biraz yaş almanın etkisi ile biraz keyifsiz uyandım ama eminimki her yaşın bir güzelliği vardır.
Yataktan kalkmadan biraz kitap okuyup Dura Mater kitabını bitirmek istedim.Mater serisinin son kitabını da böylelikle bitirmiş oldum.
Gelişmiş yapay zekada ayrı bir kastı beni☺️.
Normalde bugün benim doğum günüm kendime vakit ayırmam gerekiyor ama Adana sıcağında dışarı çıkasım gelmedi.
Rutin kahvaltımı yaptım sonra ev işleri ile uğraştım.
O sırada aile bireylerim beni sıra ile aradılar.Doğum günümü kutladılar sağolsunlar.
Biraz eskilerden muhabbet ettik.Sabah saatlerinde doğmuşum.Ailedeki kız çokluğundan ablam gil gene kız doğduğunu duyunca biraz babamdan çekinmişler .Eyvah!babam eve sinirli gelecek diye düşünmüşler.Babam eve gelmiş ve çok da mutluymuş.O gün ablamları parka götürmüş ve onlara dondurma almış.
4 Temmuz doğduğum gün onlar için de özel bir gün olmuş onlara güzel bir anı olmuş.
Nur içinde yatsın babam🙏
Bir kaç arkadaşım aradı doğum günümü kutladılar sağolsunlar unutmamışlar.
İnsan bu özel gününde hatırlandığı için mutlu oluyor bende çok mutlu oldum.
Çok sevdiğim sık görüştüğüm komşum bana geldi beraber sohpet ettik kahve içtik.
O da gittikten sonra telefonlar sustu.
Her sene beni arayıp doğum günümü kutlayan arkadaşlarım vardı bu sene aramadılar.Üzülmedim desem yalan olur.
Biraz söylendim.
Neyse akşam yemeği yapayım dedim bamya pilav hazırladım.
Akşam saat yediye geliyordu eşim beni aradı haydi hazırlan dışarıya yemeğe çıkacağız dedi.
Ben yemek yaptım boşver evde yeriz dedim.
Yarına kalsın yemek haydi deyince bende hazırlanıp çıktım.
Yine bir sürpriz var.
Nereye gideriz ne yaparız diye kafamda seneryalor kurdum.
Adana’da Ziyapaşa’da çok güzel mekanlar var hareketli bir yer.

45E3DBCE-51FE-43C9-BD93-D9C0EC91B243.jpeg

Orda bir mekana girdik okul arkadaşının yeni açtığı bir yermiş .Güzel bir yemek yedik.Arka tarafta uzun bir masa vardı balonla süslü.
Birde orayla ilgili senaryo kurdum demek ki arkadaşlar davet edilmiş☺️ Diye düşündüm.
Sonra gelen arkadaşları gördükçe o kadar mutlu oldum ki.
Beni aramama sebepleri buymuş dedim.
Arkadaşlar geldi ve biz balonlu masaya geçtik🎈.
Gerçekten çok güzel bir doğum günü kutlaması oldu.
İyiki varım,varlığıma şükürler olsun.

874A6A36-7102-40FA-8B78-8B997EE2BB75.jpeg

Eşime çok çok teşekkür ediyorum .
İyiki varsın !
Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sort:  

Happy Birthday 🎉✨🎉✨🎈🎈

Teşekkür ederim 🙏

 2 years ago (edited)

Yeni Yas yilin kutlu olsun :)

Teşekkürler ☺️

 2 years ago 

Nice güzel yillara, Dogum günün Kutlu Olsun :)

Çok teşekkür ederim ☺️

Arzum sen dogdugunda çok iyi hatırlıyorum seni Babam nur içinde uyusun kucagında eve getirdi koltuga koydu tek koltuga kendı oturdu seni görecek şekılde daha ismin yoktu oturdugu yerde hangı isim koysam diye düşündü en sonunda Arzu olsun dedi :)
Iyiki dogmussun🎂❣️

🥰🙏canım babam.
Teşekkürler.☺️

 2 years ago 

Doğum günün kutlu olsun. Hayırlı uzun ömürler dilerim.

Çok teşekkür ederim ☺️

Congratulations, your post has been upvoted by The Team Industrial Seven.
We support posts using the @Steemcurator06 account.
Keep typing thediarygame and using the thediarygame tag
Have a nice day.

CATEGORIESREMARKS
Plagiarism0% (100% steemexclusive)
BidbotsNO
Club Status75✔
Percentage Vote40%

Curated by @ispin

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66599.03
ETH 3421.37
USDT 1.00
SBD 2.63