Yine kar yine soğuk

in Steemit Türkiye3 years ago

Hello Steemit. Bugün sabah uyanıp pencereden baktığımda yine kar yağdığını gördüm. Aslında karı seviyorum ama bu aralar hastaneye hep ulaşabilir durumda olmamız gerektiği için kar yağdığına üzülüyorum. Bu arada hava da cidden buz gib. Birazdan kendime kahve yapıp içicem tam ve ders çalışıcam. Kar tipi şeklinde yağıyor ve o kadar çok yağıyor ki bazı ağaçlar eğilmiş. Bu da bizim bahçeden bir ağacın fotoğrafı
IMG_20220123_151100.jpg

Sort:  
 3 years ago 

Evinizde böyle bir manzaraya açılan bir kapının olması muazzam olay. :)

 3 years ago 

Görüntü olarak güzel ama soğuk, çok soğuk:)

 3 years ago 

Okurken üşüdüm. :)

 3 years ago 

Bol bol fotoğraf çekmelik :)

 3 years ago 

Kartpostallık :)

 3 years ago 

bayağı cok yagmis. oglumun arayipta bulamadigi. simdi orda olacakti evde tutamazdim. bu muhtesem manzarayi keyifle yok ederdi 😊

 3 years ago 

Binadaki çocuklar ön tarafta karın tadını çıkardı :)) bu arka tarafın fotoğrafı :D ön taraftaki karlar baya bozuldu

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61840.18
ETH 2589.24
USDT 1.00
SBD 2.55