Ve kar

in Steemit Türkiye3 years ago

Selam Steemit ailesi. Bugünlerde tüm ülkede olduğu gibi benim yaşadığım yerde de hava buz gibi. Ben hava durumunda kar göstermesine rağmen kar yağacağına ihtimal vermiyordum ama yağdı. En son son 2019 yılında kar yağmıştı ama sadece bir yere kalmıştı yerde. Sonra erimişti. Bu sefer birkaç gün önce kar yağdı ama hâlâ yerde duruyor. Hatta çok fazla kar vardı ve insanlar sokaktan arabalarını çıkaramayınca kepçe geldi ve sokağı temizledi. Biz de arabamızı çıkaramamıştık. Neyse ki sokak temizlendi de herkes rahatladı. Çünkü acil bir durum olsa sıkıntı yaşayabilirdik. Geçenlerde ilçe hastanesine giderken hava kupkuru ama buz gibiydi. O zaman bir fotoğraf çekmiştim Ma paylaşmaya fırsat bulamamıştım onu yazımın sonuna eklicem. Karın yağdığı ilk akşam kardeşimle dışarı çıkıp karda yürüdük. Kar topu oynadık. Daha doğrusu ben kardeşimin kar toplarının hedef tahtası oldum 😁😁 sürekli kar topu attı bana. Ben de ona attım ama az isabet etti. Daha sonra pastaneden pasta almaya gittik. Yerler buz tutmuştu düşmekten son anda kurtulunca fark ettim . O akşam çektiğim bir kar fotoğrafı var onu da yazımın sonuna eklicem. Ama o fotoğrafta kar çok fazla değil çünkü yapmaya başladıktan 2-3 saat sonra çektim. Bütün gece de yağınca arabaların tekerlerin kapatacak kadar yükselmişti kar. Tabi gribim de daha tam olarak geçmediği için bol bol sıcak şeyler tüketmeye çalışıyorum ama hiç sevmediğim halde genelde kahve tüketiyorum. Bugün şanslıydım çay içebiliyorum, bunun için mutluyum:))
IMG_20220122_172908.jpg

IMG_20220122_172838.jpg

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Kendi hatalarımızdan dolayı kuraklık gelmesinde, yağışlar olsun.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.028
BTC 60732.06
ETH 2345.63
USDT 1.00
SBD 2.46