Selam

in Steemit Türkiye3 years ago

Selam sevgili Steemit ailesi. Bugün nasılsınız? Neden böyle karşımda gözlerine baktığım birileri varmış gibi yazıyorum bilmiyorum ama içimden böyle yazmak geliyor. O zaman böyle yazmaya devam. Dün diğer eve geçmemiz gerekti. Önceki gün bütün gün valiz hazırladım, ev temizledim ve ortalığı topladım. Bu aralar çok yoruluyorum. Ayların yorgunluğu birikti. Kaç kere hasta oldum. Hasta olduğum zamanları dinlenrmeden geçirdim. Beslenme düzenim çok kötü. Hiçbir şeye zamanım yok. Yine de her şeyi yetiştirmeye çalışıyorum. Yetişiyor mu bilmiyorum ama içim rahat. Bu yüzden artık kendimi üzmemeye karar verdim. Günler çok yoğun geçiyor ve verdiğim her emeğin karşılığını alıyorum. Bugün hava soğuk ve rüzgarlı. Önceki günlerde yağan kar hala bazı yerlerde duruyor. Şehir içinde çoğu yerdeki kar ya temizlenmiş ya da erimiş ama yine de kaldırım kenarlarında falan kar var. Dün geceden beri sadece 2 saat uyudum ve evden erken çıktım. Haliyle bi de yoğun geçen günün yorgunluğu çöktü üstüme. Her an sanki deprem oluyormuş gibi hissediyorum ama deprem falan olduğu yok. Bugün yemek yaptıktan sonra yetiştirebilirsem biraz ders çalışmaya çalışıcam. Gerçi çok yorgunum ama olsun az da olsa çalışmak istiyorum. Bugün 2 tane peynirli poğaça yedim ama bütün gün ayakta ve hareket halinde olduğum için yetmiyor bana. Biraz internet sıkıntım olduğu için dersleri sadece kitaptan çalışabilicem. Diğer evde sınırsız internet varken internetten izliyordum konu anlatım videolarını. Neyse bakalım bu geçici bir süreç sonuçta. Yine de bence içinde bulunduğum şartlarda süreci iyi yönetiyorum.

IMG_20220202_122957.jpg

IMG_20220202_120320.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.028
BTC 60732.06
ETH 2345.63
USDT 1.00
SBD 2.46