Öğle arası bekleyişi

in Steemit Türkiye3 years ago

Selamlar sevgili Steemit ailesi. Nasılsınız ? Ben geçen haftaya göre bi tık daha iyiyim diyebilirim. Son üç gündür gece çok az uyuyorum. Bu yüzden de biraz yüzüm şişti. Daha doğrusu gözlerim şiş. Normalde de gözaltı torbalarım var ama uykusuzken bu torbalar daha çok şişiyor ve normalde de gözaltı morluklarım var ama yine uykusuz ve yorgunken gözlerimin altı daha mor oluyor. Hatta baya baya mosmor oluyor ve hasta gibi görünüyorum. Neyse, nasılsa bu günler de geçer ve eski hayatıma dönünce eski standartlarımda yaşarım. Şimdi hastanede öğle arasının bitmesini bekliyorum. Beklerken de size bu fotoğrafı çektim. Tipim çok bozuk olduğu için kendi fotoğrafımı atmak istemiyorum. Böyle idare edin .d
IMG_20211220_130050.jpg

Sort:  
 3 years ago 

Uykusuzluk çok kötü 😣 geçmiş olsun 🙏🏻

 3 years ago 

Teşekkür ederim:)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61840.18
ETH 2589.24
USDT 1.00
SBD 2.55