Normale dönüş

in Steemit Türkiye2 years ago

Selamlar sevgili Steemit ailesi. Bugün ilk kez eski zamanlardaki gibi bardak reyonuna göz gezdirdim. Normal ev alışverişi için markete gitmiştim gitmişken de bardaklara baktım. Aslında birkaç aydır eskisinden daha sık market alışverişi yapıyorum ve bardaklar gözüme çarpıyordu ama bakmıyordum. Bugün ilk kez bardak reyonuna baktım ve kendimi eski zamanlardaki gibi eski hayatımdaymışım gibi hissettim. Bir gün iyi bir gün kötü çoğu zaman telaşlı ve tedirgin geçiyor hayat. Bilemiyorum ki bunun sonu ne olur nereye gider. Yine de sanki bütün bu olumsuzluklar yakında bitecekmiş gibi geliyor bana. Ne yalan söyleyeyim çok yoruluyorum, bazen çok umutsuz hissediyorum ve üzülüyorum ama yine de içimde sönmeyen bir umut ışığı var. Cılız da olsa yanıyor. Şöyle bi 2 ay daha geçse her şey şimdikinden çok daha iyi olacak. Bakalım, neticede zaman hızlı geçiyor. 2 ay da göz açıp kapayıncaya kadar geçer. Bugün hava güneşliydi. Neden bilmiyorum ben bugün yaşadığımı hissettim. Hava sıcaktı, en sevdiğim ceketim üzerimdeydi, satın almasam da yine bardaklara göz gezdirdim, eve geldim yemek yedim. 4 ay öncesi gibiydi her şey. Güzel günlere az kaldı. Bugün markette komik bir şey oldu ben bir bardağı görünce refleks olarak ayy bardak çok güzeeel dedim ama biraz yüksek bi ses tonuyla söyledim. Bi tane kadın bana döndü ve benim bardakları elime almış baktığımı görünce güldü. Bana bakarak gülerek gitti. Önce utandım ama sonra bana da komik geldi 😁😁
IMG_20220215_162742.jpg

IMG_20220215_162735.jpg

Sort:  
 2 years ago 

cok guzeller. 😊Rabbim sıkıntilarinizi gidersin. Maddi manevi ferahlik versin. zor zamanlar uzun gelir insana. Rabbim daha beterinden korusun. Sıkıntınizi bilmiyorum ama dualrim en derinden🤲🤲

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

kolay gelsin..

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64320.07
ETH 3154.23
USDT 1.00
SBD 4.34