Hello

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

IMG_20211225_161343.jpg

Helloo sevgili Steemit ailesi. Bugün nasılsınız? Ben bugün baya iyi hissediyorum kendimi. Geç saate kadar uyudum, saçma sapan rüyalar gördüm ama yine de dinlenmiş uyandım. Bugün biraz boş zaman bulabilirsem Steemit'de görev yapmak istiyorum ama normalde 2 saatte yapacağım görevi bugün boş zamanlarımda parça parça yapıp ortalama 7-8 saatte tamamlicam gibi görünüyor. Olsun yine de yapabilmiş olucam bence önemli olan da bu. Bugün işle ilgili bayadır beklediğim bir gelişme oldu. Şu anda işe uygun değilim ama önümde hazırlanmak için biraz zaman olacak ve ben elimden geleni yapıcam. Önündeki zaman 3 ay gibi bir süre olursa sıkıntı yaşamam gibi görünüyor. Bu arada dil öğrenmek istiyordum son 4-5 aydır ama bir türlü fırsat olmadı. Sınavlarım da yaklaşıyor o yüzden dil öğrenmeye zaman ayıramicam gibi görünüyor. Neyse bakalım olduğu kadarını sığdırabildiğim kadar yapmaya çalışıcam

Sort:  
 3 years ago 

👍🏽

kolay gelsin

 3 years ago 

Teşekkür ederim

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit platformunda aktif post paylaştığınız için teşekkürler.
gönderilerinizde #tr etiketini kullanmaya özen gösteriniz.

Steemit türkiye temsilcisi

 3 years ago 

Tamam:)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66426.55
ETH 3459.91
USDT 1.00
SBD 2.62