İyi geceler

in Steemit Türkiye2 years ago

İyi geceler Steemit ailesi ya da günaydın çünkü saat sabah 5 buçuk. Ben bu gece hiç uyumadım. Uzun zamandır az uyuyorum zaten ve buna bağlı olarak da çok yorgunum. Uyumak istedim ama kafamda dönüp duran bazı düşünceler uyutmadı. Hayatımı bi düzene sokmak istiyorum. Yapmak istediğim şeyler var. Yarınlardan çok umutluyum. Bu aralar evde yapmam gereken birkaç iş var ama yapamıyorum. Ya zamanım olmuyor ya da bu düzensizlikte arada kaynıyor bazı işler. Dinleniyor muyuz? Hayır. Keyfi olarak bir şey aksatmıyoruz ama öncelik sıramız farklı. Burada zaman geçirmeye bile fırsatım olmuyor bazen. Haftalık ödevleri yapmak istiyorum ama şartlar biraz zorlaştığı için yapamıyorum. Kazandığım her steem dolarımı power up yapıyorum ama biraz yavaş ilerliyorum. 1k civarı SP yapmış olmayı istiyorum ama daha yolun başındayım. Yine de bir steem bir steemdir diyerek kazandığım her steem dolarımı power up yapıyorum. 1 adım gitmek hiç ilerlememekten iyidir neticede. Şimdi bunları yazarken kitaplığıma gözüm kaydı. Okumak için aldığım ama okumaya fırsat bulamadığım bir sürü kitap var. Bu yaz artık bu telaşlarımız falan biter diye tahmin ediyorum. Bütün yaz sosyal medyadan uzak, daha çok gezme ve okuma odaklı bir 2 ay geçirmek istiyorum. Telefonun sadece bir iletişim aracı olduğu zamanlardaki gibi :) bakalım ben şimdiden heyecanlanıyorum buna. Özellikle bol bol okuyarak geçirmek istiyorum günlerimi. Saat sabah 6 oldu. Benim konu geçişlerim de kafamın içi gibi 😁 ben artık biraz uzanıp dinlenmeye çekilicem. Görüşürüz

IMG_20220220_050324.jpg

IMG_20220220_050140.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66053.97
ETH 3448.72
USDT 1.00
SBD 2.67