Morning

in Steemit Türkiye3 years ago

Günaydınlar Steemit. Bakın sizin için iki tane fotoğraf ekliyorum şu anda saat sabah 06:30 civarı ve hava daha aydınlanması. Ben bu sabah 05:40 gibi uyandım sonra uykum gelmeyince biraz balkonda hava aldım. Aslında son zamanlarda çok yorgunum ama nasıl olduysa uykum gelmedi geri. Dün gece uzandığım yerde uyuya kalmışım, bilgisayarım açık kalmış. Uyuya kaldığım için dün ders çalışmak da yalan oldu. Sabah sessizlikte çalışsam mı diye düşündüm ama biraz daha uzanıp vücudumu dinlendirmek istiyorum. Saçma sapan rüyalar görmeye başladım yine. Yoğun ve saçma sapan rüyalar gördüğüm günler uykumu hiç alamıyorum, dinlenmiş hissederek uyanmıyorum. Ama yine de uyuyamadım. Yalnız başım çok ağrıyor canım meyve çekti sabahın bu saatinde. Bugün öğleden önce 11'de doktor randevumuz var. Bu kontrol randevusu ama yine de bi sıkıntı çıkmaz inşallah. Bu eve geldiğimizde süreç biraz daha zor ilerler diye tahmin ediyordum ama tahminimden bi tık iyi gidiyor gibi görünüyor, şimdilik. Haftaya hastaneye yatma durumumuz var. Ben yatmayız diyordum ama doktor başka bir doktorla beraber bakıp karar vereceklerini söyledi. Bakalım eğer hastaneye yatırırlarsa bir gece evde kalırım bir gece hastanede refakatçi olarak kalırım. Yine de hastanede çok uzun süre yaptıracaklarını da düşünmüyorum çünkü çok yol kat ettik. Kitaplarım yanımda evdeyken fırsat buldukça, hastanedeyken de geceleri ders çalışabilirim. Okumam gereken yaklaşık 1000 sayfa ve 2 aydan biraz az zamanım var. Yetiştiririm gibi görünüyor.
IMG_20220204_060906.jpg

IMG_20220204_060845.jpg

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62809.89
ETH 2684.34
USDT 1.00
SBD 2.56