#club100 | Meta Tree

in Steemit Türkiye2 years ago

image.png

source

Selamlar arkadaslar, uzun zaman sonra ancak bir seyler paylasabilecek zamani bulabildim. umarim eski aktif gunlerime kisa sirada donebilirim.

Greetings friends, after a long time, I could only find the time to share something. I hope I can get back to my old active days soon.

Ofisimize bazi objeler, tablolar falan ekliyoruz son gunlerde ve daha sicak bir hale getirmeye calsiiyoruz. bu calismanin bir parcasi olarak tasarlanmasi gereken 2 adet kolon var acikta olan. ben de bir tanesine bir seyler uretmeye calisiyorum. asagida taslak calismayi gorebilirsiniz. umarim tamamlayinca da sizlerin begenisine sunacagim. dusundugumden cok daha fazla zaman aliyor acikcasi ve bu aralar cok da zamanim olmuyor. bir kac gunde bitiririm demistim ama bir kac hafta daha surecek gibi. biraz gelistirdikce ara ara paylasirim.

We are adding some objects, frames, etc. to our office in the last few days and we are making it more comprehensive. There are 2 open columns that need to be designed as part of this work. I'm trying to produce something for one of the columns. You can view the draft work below. I hope I will present it to your liking when I complete it. It's taking a lot more time than I thought, obviously, and I don't have much time these days. I thought I would finish it in a few days, but it seems like it will take a few more weeks. I'll share it from time to time as the updates when I have it.

image.png

Data centre tasarlayan bir ofis oldugumuz icin data ile iliskili bir agac konsepti ile giristim ise. koklerden binary code olarak baslayarak belli bir yerde grafige donusecek. gecis hakkinda halen kaygilarim var acikcasi onerilere acigim. binari code kisminin boyamasini tamamladim. kolonun neredeyse bir yuzunun polygonal cizim kismi da bitmek uzere. acikcasi once bir bu yuzu renklendirip gormek istiyorum istedigim etkiyi alabiliyormuyum diye.

Since we are an office that designs a data centre, it is an initiative with the concept of a tree related to data. starting from the roots it will turn into a graph in a certain place as binary code. I still have concerns about the transition, frankly, I am open to suggestions. I have completed the painting of the binary code part. One face of the column is almost finished, the polygon drawing part of a face is about to be finished. frankly, I want to colour and see this face once, to see if I can get the effect.

image.png

Asamalari kisaca anlatmam gerekirse de. Oncelikle konseptimi belirledim ve bu konsept ile ilgili bir kac eskiz yaptim. tasarim alaninda calisanlar bilir kara kalem hala en iyi baslangic noktasidir. kalemle dusunmek diye bir sey var ve aslinda aklinizin ucunda olmayan bir cok seyi eskiz sirasinda ortaya cikarabiliyorsunuz. Eskizler ile genel manada tasarimin cercevesi olustuktan sonra referans gorsel bakmaya giristim. Calistigim firmanin ana rengi turuncu ve ben de buna uygun olan agac gorselleri bulmaya calistim. aslinda agaca baslarda eklemeler yapmayi planliyordum ama sonrasinda agacin yalin halinin cok daha iyi olduguna kanaat getirdim. Photoshop ile agacin boyutlarini ayarladim ve sadece bir sincap ekledim.

Let me briefly explain the steps as follows. I made a few sketches with this concept to define my fundamentals for once. Those who work in the design field know that the pencil is still the best starting point. There is such a thing as thinking with a pencil, in fact, you can reveal many things that are not in your mind while sketching. The sketches are the framework of the design in general. After sketches, I started with reference gospel. The main colour of the company I work for is orange and I studied tree images that are suitable for this. Actually, I was planning to make additions to the tree at the beginning, but then I came to the conclusion that the plain condition of the tree was much better. I adjusted the mesh dimensions with Photoshop and just added a squirrel.

image.png

Ardindan Illustratorde kolon boyutlarinda 4 adet artboard olusturdum. Bu artboardlari yan yana koydum kolonun acilimini olusturacak sekilde. ardindan bir kac katman atadim ve altlik olarak kullanacagim resmin katmanini kilitledim.
Binary code olusturmak icin googleda bir arama yapip ilk cikan sitelerden birinden sevdigim bir siiri binary code'a donusturdum. Bu binary code agacimin kok kismini olusturuyor. Illustratorun cok guzel bir ozelligi var yazdiginiz text'i objeye donusturebiliyorsunuz. bu sayede alttaki referans resme uyacak sekilde codu boyamayi basardim. Halen tam istedigim etkiyi verdigini dusunmuyorum ancak ekleyecegim grafikle daha anlamli hale gelecegini umuyorum.

Then I created 4 artboards with column sizes in Illustrator. I put these artboards side by side to form the opening of the column. I then assigned a few layers and locked the layer of the image I was going to use as the base.
To generate binary code, I did a google search and converted a poem I liked from one of the top sites into binary code. This binary code makes up the root of my tree. Illustrator has a very nice feature, you can transform the text you write into an object. from that point of view, I would print basic view edit coding. I still don't think it gives the effect I want, but it will become more meaningful with the graphic I will add.

image.png

Simdi sirada boyama kismi var. Bu kisim bittikten sonra bir guncelleme paylasirim. Okudugunuz icin tesekkurler.

Now there is the painting part. I'll post an update after this part. Thank you for reading.

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

 2 years ago 

Şu sıralar hepimiz çok yoğunuz ve zaman akıp gidiyor. Bir şeylere yetişmek çok zor olmaya başladı. Zamanımızın bereketlenmesini diliyorum. Resmi ilk gördüğümde çok beğendim. Ayrıntılı bir işe benziyor. En kısa zamanda tamamlamanızı diliyorum :)

 2 years ago 

Tesekkur ederim. Benim de umudum kisa surede bitirmek bakalim hayirlisi.

Güzel tasarım..

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61204.65
ETH 2452.61
USDT 1.00
SBD 2.58