Bir anlik heyecan :) 1 Steem = $61,270,332.23

in Steemit Türkiye3 years ago

image.png

Selamlar arkadaslar. Bu gunun gunlugune biraz tersten baslayacagim ama bu enteresan goruntuyu paylasmasam olmazdi. Bu ara bildigimiz gibi tum cryptolar biraz dususte. steem de bu furyada en cok zarar gorenlerden biri ama bu biraz da alim firsati yaratmiyor degil. o yuzden gunluk olarak bakip arada nerden almam gerektigini kestirmeye calisiyorum. $0.12 civarindayken almadigima cok pisman olmustum. Bir daha o seviyelere duser mi bilmiyorum ama bu piyasada neden olmasin. Neyse yine her gunku gibi bir bakayim neler olmus dedim ve yukaridaki goruntu ile karsilastim.

image.png

Elbette gercek olamayacak kadar guzel oldugundan heyecanlanmadim bile ama yine de kaciranlari bu guzel manzaradan mahrum etmek istemedim. Karsinizda 1 steem $61,270,332.23. Bir an neler yapabilecegimi bir dusundum.
Arabalar, yatlar, katlar... Sonra platformun ne kadar guzel topluluklari oldugu geldi aklima ve muhtemelen boyle bir sey olsa dunyadaki acligin bitecegini dusundum. tedavi bekleyen miniklerin tamaminin tedavilerine kavusacagini dusundum. Aslinda cok ufak bir azinligin sahip oldugu zenginligin bir sekilde dunyadaki ihtiyac sahiplerine ulastigini dusundum.

image.png

Insanin bir huyu vardir; hep daha fazlasini istemek. Butun bu savaslarin, yoksullugun sebebi genelde bir kac kisinin daha da fazlasini istemesi oluyor genelde. Keske boyle bir sey olsa da ihtiyac sahiplerine biraz yardim edebilsek.

Steem fiyati bu kadar olmasa da biz paylasimlarimiza devam edip elimizden geldigince Power up yapip gelecek guzel gunleri dusunmeye devam ederek uykuya daliyoruz.

Sort:  
 3 years ago 

😂😂

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Merhaba Steemit Türkiye topluluğunda paylaşım yaptığınız için teşekkürler. arkadaşlarınızı davet ediniz . Lütfen bu oylamadan sonra Kaliteli gönderi yazmayı unutmayınız. Resmi hesaptaki kuralları okuyunuz. club5050 ye uyduğunuzdan emin olunuzAktif olmaya devam ediniz.

Steemit türkiye temsilcisi

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59239.80
ETH 2662.03
USDT 1.00
SBD 2.48