XRP/USDT Analizi

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba. Flare airdrop'undan beri uzun süredir Ripple grafiğine bakmıyordum. Ve fiyatıyla ilgilenmiyordum. Ortak satışlar, davalar, borsalardaki listelerden çıkarılmalar vb. Xrp iyice tekme yedi. Böylece marketcap'i 7. sıraya düştü. Fiyatı 1.3$-1.5$ aralığında dalgalanıyor.
xrp_g.png
Yukarıdaki ekran görüntüsü Binance borsasından, XRP/USDT fiyat verilerinden alındı. Grafik günlük. Grafikte de görüldüğü gibi bir üçgen oluşumu var. Aşağıda ise 0.9$-1.1$ fiyat aralığında bir arz talep bölgesi oluştu.

Kripto para piyasasında, haber etkisiyle genel bir olumsuzluk söz konusu. Üçgenin alt kısmı ve aşağıdaki arz-talep bölgesi iyi takip edilmeli. Yukarıda ise üçgenin yukarıya kırılımı ve bir kaç mum kapanışı takip edilmeli.

Ben yatırım tavsiyesi vermiyorum. Yatırım kararlarınızı psikolojik, maddi durumunuza göre kendiniz vermelisiniz. Grafiği ve fiyat verilerini bir eğitim çalışması olarak görmeniz daha faydalı olacaktır. Yeni paylaşımlarda görüşmek üzere.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64009.76
ETH 3148.04
USDT 1.00
SBD 3.91