Başarı Görevi 1 - @akansu - Verification

in Steemit Türkiye3 years ago

IMG_20210704_143210.jpg

153750.jpg

Merhaba Ben Ferhat akansu;

36 yaşında olup İstanbul'da yaşıyorum. Steemiti arkadaşım @birex ten duydum ve bende buraya katılmak istedim.

Hobilerim

Fotoğraf çekmek

Denize Girmek

Yemek yapmak

Farklı Şehirlerleri Gezmek

Steemit İlk Görüşüm

Steemit'tin topluluk bazlı bir blog olduğunu öğrendim. Özgün makaleler yayınlayarak belirli bir kazanç elde etmek için uğraş verilmesini gerektiğini düşünüyorum. Ayrıca burada aktif olmak lazım ve olabildiğince bazı kullanıcılar ve topluluklarla iletişimde olmak lazım. Bu nedenle Steemitin iyi bir topluluk platformu olduğunu söyleyebilirim.

Saygılarımla

@akansu

Sort:  

Selamlar kardeşim sana ve ailene selamlar. :)

Loading...

merhaba öncelikle hoşgeldiniz :)
Başarı 1 görevleriniz yeni Gelenler Topluluğunda paylaşmalısınız. Fakat Steemit türkiye topluluğunda da paylaştıüınız için teşekkürler :)

 3 years ago 

aramıza hoş geldiniz :)

Hoş geldiniz 😊

Merhaba Ferhat bey aramıza hoş geldiniz. Detaylı gilgi akışı için lütfen discord ve telegram kanallarımıza katılın.



Steemit-Türkiye Resmi İnstagram Hesabı ; Steemit.Turkiye

Steemit-Türkiye Resmi Twitter Hesabı;Steemit.Türkiye

Steemit-Türkiye Topluluğu Discord Kanalı;https://discord.gg/K2EUBFam

Steemit-Türkiye Topluluğu Telegram
Kanalı;
https://t.me/joinchat/S328vAocONM2Mjdi



Steemit türkiye (2).png

 3 years ago 

Aramıza hoşgeldiniz..

 3 years ago 

Merhaba hosgeldiniz aramıza 😊 steemit Türkiye topluluğunda paylasim yaptiginiz için ayrıca teşekkürler. Birbirimiz ve Türklerle daha iyi iletişim sağlamak için telegram kanalımiza gelirseniz çok mutlu olurum 🤗
https://t.me/joinchat/_qoRl9BdHpU5MWI6

steemit Türkiye temsilcisi

 3 years ago 

Hoşgeldiniz 😊

Merhaba @akansu, aramıza hoş geldiniz.
Topluluğumuzda ve Steemit platformunda iyi eğlenceler.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63223.35
ETH 2688.72
USDT 1.00
SBD 2.55