Çiğköfte Tako denediniz mi?

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba Steemit Ailesi günleriniz nasıl geçiyor? Hava gerçekten çok sıcak değil mi?

Steemit Türkiye topluluğu olarak Aktif olmamız gerekiyor. Bu şekilde hepimiz istediğimiz sonuca varabiliriz. @ispin ' e teşekkür etmek istiyorum. Çünkü bizleri Aktif olmamız için uyarıyor. Ve ayrıca @svm038 ' e de emekleri ve çabaları için çok teşekkür ederim. Biz Steemit Türkiye olarak çok iyiyiz umarım çok daha iyi günlere gidebileceğiz.

Dün akşam eve dönerken Çiğköfte dükkanının önünden geçtim. Ve dükkanın kapısında Çiğköfte Tako posteri gördüm. Bu posteri gördükten sonra çiğköfte takonun tadını çok merak ettim. Ama o saatlerde aç olmadığım için yemek yemek istemiyordum. Zaten yarın kuzenimle buluşup sahile gideceğiz. O yüzden yarın almak daha mantıklı bence.

20210825_212156.jpg

Eve gittiğimde saat çok geç olmuştu. Ben de hemen uyudum ve sabah uyandığımda kuzenim aradı. Kuzenimle akşam buluşup sahile gitmek konusunda anlaştık. Bugün akşama doğru hava belki soğuk olur ya da en azından serin olur diye düşünüyorum. Ama eğer rüzgarlı ve serin olursa gerçekten çok mutlu olurum. Bu yaz gerçekten yaz mevsiminden o kadar çok nefret ettim ki artık bir daha havaların bu kadar sıcak olmasını hiç istemiyorum.

Kuzenimle saat 6 gibi buluştuk. Aslında biz ikimiz de çiğköfte yemeyi sevmiyoruz. O yüzden bu konuda biraz kararsız kaldık. Ama çiğköfte dükkanının önünden geçince çiğköfte yemeye karar verdik. Aslında sadece tako alacaktık ama ikimiz de bir dürüm bir tako aldık. Çiğköfteleri paket yaptıktan sonra sahile doğru gitmeye başladık. Bizim olduğumuz yerden sahile gitmek biraz uzun sürecekti. Yaklaşık yarım saat.

Sahile geldiğimizde çimlerin üzerinde oturduk ve çiğköfte paketlerini açtık. Yukarıdaki resimde de gördüğünüz gibi çiğköfte tako böyle bir şey. Çok güzel bir tadı var aslında. Ama ilk olarak çiğköfte dürümü çıkardık ve yemeye başladık.

20210825_212156.jpg

Bunun içinde çiğköfte, meksika fasulyesi, marul, maydanoz, rendelenmiş çedar peyniri, çiğkötfe sosu ve hamburger sosu var. Aklımda çok önemli bir soru var. Hamburger sosunu ilk defa kim çiğköfteye koydu? Kim koydu bilmiyorum ama tadı o kadar mükemmel ki anlatamam.

Çiğköftenin içine hamburger sosu koyuyorlar ama ben yanına bir tane daha aldım. Sadece hamburger sosu aldım çünkü çiğköfte sosuna gerek yok. Bu resimde de gördüğünüz gibi hamburger sosu var. Bu soslar marketlerdeki hamburger soslarına çok benziyor. Sanırım bu ayrı bir marka. Yani belki kendileri hamburger sosu yapıyorlar. Ama bu hamburger sosunun tadı yediğim diğer hamburger soslarından çok çok daha iyi.

20210825_211017.jpg

Çiğköfte dürümün içinde de çiğköfte, marul, maydanoz, nane, nar ekşisi, hamburger sosu ve çiğköfte sosu var. Hem çiğköfte dürüm hem de çiğköfte takonun tadı gerçekten çok güzel. Bu çiğköfteler yediğim diğer çiğköftelere hiç benzemiyor. Tat ve kıvam olarak gerçekten çok iyi. Yolda gelirken çiğköfte ya da döner arasında sürekli gidip gelmiştik. Hangisini alsak diye düşünürken çiğköfte almaya karar verdik ya iyi ki öyle karar vermişiz.

20210825_211105.jpg

Çiğköfteleri yedikten sonra kalktık ve biraz sahilde yürüyüş yapmaya karar verdik. Yaklaşık yarım saat yürüdük. Yürürken aynı zamanda kuzenimle sohbet de ettik. Kuzenimle gerçekten çok iyi anlaşabiliyoruz. O yüzden sık sık buluşuruz ve gezeriz dolaşırız bir yerlerde.

Bu sahili çok seviyorum. Çok büyük bir gölün kıyısında her yeri çimlerle ve ağaçlarla kaplı bir yer burası. Ve insanlar buraya pikniğe ya da oturmaya geliyorlar sürekli.

20210825_211524.jpg

Sahil duvarında gördüğüm bu balina resmini sizinle paylaşmak istiyorum. Bu resmi yaklaşık 5 yıl önce çizdiler bu duvara. Bu bir balina. Aslında normalde bu sahilde hiç böyle resimler çizilmezdi. O yüzden bu resmi görünce çok şaşırdım. Keşke burada güzel heykeller de olsa. Ama bir tane tek heykel var ve o heykelin de her yerine boyayla falan birileri bir şeyler yazmış. Böyle şeyler görünce çok üzülüyorum. Heykeller çok güzel görünüyor. Ama birileri üstüne bir şeyler yazıp çizince bu benim hiç hoşuma gitmiyor.

20210825_222416.jpg

Sort:  
 3 years ago 

Teşekkür ederim.

Güzel paylaşımınız için ben teşekkür ederim ☺️🙏

 3 years ago 

Ben tekrardan teşekkür ederim. Umarım hepimiz istediğimiz desteği alabiliriz.

Çok güzel görünüyor

 3 years ago 

Teşekkür ederim. Evet çok lezzetli bu çiğköfte tako. Bir gün denemenizi tavsiye ederim kesinlikle.

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63475.77
ETH 3117.23
USDT 1.00
SBD 3.94