The Diarygame Better Life / İş Arkadaşlarımla Geçen Güzel Bir Gün

Günaydın arkadaşlar. Hayırlı Cumalar. Dün işe geç gidecektim. Çok yorgundum gece de geç uyudum. Öğlene doğru uyandım. Evde kahvaltı yapmaya erindim. Dışarı çıktım pastanede börekle kahvaltı yaptım. Telefonla oyna sigara filan derken biraz zaman geçirdim. Sonra dedim iş yerine yakın olan bir yere gideyim. Orda zaman geçireyim ordan işe gitmesi daha kolay olur.

IMG_20210902_143254.jpg

İşe gitmeme daha zaman vardı. İş yerinin bulunduğu ilçedeki yeni açılan Avmye gittim. Orada biraz zaman geçirip sonra işe giderim diye düşündüm. Avm içinde biraz dolaştım. Giyim mağazaları, kitapçı filan. Kitapçıya girdiğimde içimden oradan çıkmak gelmiyor. Yeni çıkan kitaplara baktım. Konularına göz gezdirdim. Malum kitap okumayı seviyorum. Kitaplarla zaman geçirmeyi seviyorum. Arka kapağındaki özeti okuyorum eğer ilgi çekiciyse alıyorum. Daha çok polisiye, gizem, gerilim, macera konulu kitaplar ilgimi çekiyor.

Screenshot_2021-09-03-12-05-32-913.jpg

Daha sonra Avm içinde Midpoint var. Orada oturdum. Patates tava ve bira söyledim kendime. Alkolik değilim tabi 😂 Ama arada güzel oluyor içmek. Steemit paylaşımlarını okudum. Diğer moderatör arkadaşlarla fikir alışverişi yaptık. Burayı daha da geliştirmek için neler yapılabilir bunları konuştuk.

Daha sonra @nesim04 aradı. Kendisi şuan senelik izinde. Bir süre onunla telefonda konuştuk. İş yeri hakkında konuşulması gerekenler vardı. Kendisi iş yerinde bizim şefimiz oldu. Kendimize yemek ısmarlatıcaz 😂

IMG_20210902_145026.jpg

İşe gitme saatim geldi. Avmden çıkıp iş yerine gittim. İş biraz sakindi. Çok yorucu geçmedi. Saat 16.00 da iş başı yaptım. Saat 21.00 civarı da iş yerinden çıktım. Gündüzden akşam için planımız vardı. @nesim04 ve @birex ile cafede oturup konuşacaklarımız vardı. @birex ile zaten aynı yerde çalıştığımız için aynı anda çıktık. @nesim04 de evdeydi o da evden geldi. Cafede ileriye yönelik bazı planlarımız var bunları konuştuk. Daha sonra iş yerinden bsşka arkadaş aradı. Hala ordaysanız okey oynayalım dedi.

Onlar da bulunduğumuz cafeye geldi. Okey oynamaya başladık. Bir süre sonra @birex yanımızdan ayrıldı. Malum evli evde iç işleri bakanı bekliyor 😂 Biz de saat 01.00 civarına kadar okey oynadık. Daha sonra eve geçtim. Baktım evde misafirler var. Kuzenlerim gelmiş onlar da gitmek üzereydi. Neyse onlar gittiler. Ben direkt odama geçtim. Ertesi gün sabah işe gidecektim. Hemen yatıp uyudum.

Sort:  
 3 years ago 

hayırlı cumalar, afiyet olsun hocam :)

Teşekkür ederim :)

İçişleri bakanı 🤣

 3 years ago 

Bira, okey 10/10 gün olmuş 😂🙆‍♀️

 3 years ago 

Okey kime kaldı 👊🤣😂🙈

Biri bana ikisi hamidoya 😂

 3 years ago 

Afiyet olsun Adem bey masa cok sağlam görünüyor 😌

Yok ya atıştırmalık. Ayak üstü diyelim 😊

İç işleri bakanı 🤣 Cok keyifli bir gün olmuş 😊

😂😂 teşekkür ederim.

 3 years ago 

afiyet olsun 😊

Teşekkür ederim 😊

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67527.39
ETH 3259.14
USDT 1.00
SBD 2.64