The Diarygame Better Life / Hem Steemit Hem İş Arkadaşlarım

IMG_20210907_144032.jpg

Selam Steemit ailesi. Dün Nesim abi ile görüşmemiz vardı. Nesim abinin dişleri ile ilgili bir sorunu vardı. Tanıdık bir dişçi var ona gittik. Ama adam öyle yoğundu ki yüzünü görme şansımız bile olmadı. Ertesi gün için randevu verdi.

Dişçiden çıktıktan sonra bir cafeye gittik @nesim04 ile. Kendisi hala izinde. Bu hafta sonu iş başı yapacak. Biraz iş yeri hakkında konuştuk. Biraz kripto para piyasası hakkında konuştuk. Biz bir kaç coine yatırım yaptık tüm borsa alt üst oldu. Daha 1 saat geçmeden %30 dan fazla zarar ettik. İlla ki yükselecek ama biraz canımızı yakacak belli ki.

IMG_20210907_162945.jpg

İş başı yapma saatim yaklaştı. Nesim abinin yanından ayrıldım iş yerine geldim. Evrak işleri vardı @birex onları hallediyordu. Ben de üzerimi değiştirdim işe başladım. Mazlum'la paylaşılan postları kontrol ettik. Kim ne kadar post paylaşmış onları saydık. Biliyorsunuz her hafta en çok post paylaşanları belirleyeceğiz. Ay sonu totalde en çok post paylaşan 5 kişiye ödül verilecek. Ödül gayet güzel bir ödül. Şimdilik süpriz olsun.

Daha sonra yine Mazlum'la yatırım yaptığımız coinler hakkında fikir alışverişi yaptık. Bundan sonraki süreçte hangisi ne oranda artar bunlarda fikir birliğine vardık ve o coinlere bir miktar yatırım yaptık. Şimdi beklemedeyiz. Bundan sonraki süreç çok önemli. Bitcoin haftayı iyi yerde kapatırsa yön yukarı olur.

IMG_20210907_224833.jpg

Akşam iş biraz sakindi. Pek yoğunluk yoktu. Biraz erken çıktım işten. Bir kaç işim vardı onları hallettim. Sonra Ogün diye bir kardeşim var onu çağırdım. Cafede oturduk çay kahve içtik. Ordan eve geçtim. Kitabımı açtım kaldığım yerden devam ettim. Saat baya geç oldu. Sabah işe gideceğim için artık uyuma vakti diyerek uyumaya koyuldum.

Sort:  
 3 years ago 

Piyasaya ben girince kafayı yedi sanırım adım attığım anda delirdi 😂😂

Valla öyle oldu sanırım 😂😂 toparlıcak inşallah. Sene sonuna kadar artış devam eder.

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67363.69
ETH 3247.42
USDT 1.00
SBD 2.66