The Diary Game Better Life / 9 Ağustos İzin Günü Aktiviteleri

Selam Steemit Ailem. Bu gün izinli günümdü. Gece çok geç uyuduğum için sabah da geç uyandım. Anneme zorla kahvaltı hazırlattım. Geç kalktığımda kendi kahvaltını kendin hazırla der genelde 😂

Screenshot_2021-08-10-11-08-14-621.jpg

Screenshot_2021-08-10-11-07-54-639.jpg

Kahvaltımı yaptıktan sonra eve yeni bir çiçek almıştım onun bakımıyla ilgilendim. Yapraklarını temizledim sulamasını yaptım. Çiçek gübresi koydum içine. Çiçekleri ve yeşilliği seven biri olarak bunlarla ilgilenmek çocuk büyütmek gibi benim için.

Screenshot_2021-08-10-11-12-54-158.jpg

Daha sonra evin önündeki kediye marketten süt aldım. Bazen dolaptaki yiyeceklerden veriyorum. Bazen kasaplardan çöpe gidecek et parçalarını alıp veriyorum. Sadece bir kediye değil evin önünde gördüğüm tüm kedilere yiyecek ve su veriyorum. Herşey bir yana onlar da can. Unutmayın ki ahirette hayvanların bile haklarını helal edip etmedikleri sorulacak.

Screenshot_2021-08-10-11-05-15-853.jpg

Daha sonra kardeşimle avm içindeki bir kafeye gittim. İzinli olduğum için orada baya zaman geçirdim. İnstagramda kitap reklamı görmüştüm set halinde satılıyor. 2 set kitap siparişi verdim. Toplam 82 adet kitap. Kitapları çok severim. Eskiden çok okurdum ama şimdi pek fırsat bulamıyorum. Yine de kütüphanemde bulunsun. Fırsat buldukça okurum.

Screenshot_2021-08-10-11-14-37-005.jpg

Akşam arkadaşlarla başka bir cafeye canlı müziğe gittik. Müzisyenin ismi Emrah. Sevdiğim bir abidir. Bazen fırsat buldukça sahne aldığı yerlere gidiyorum. Ferdi Tayfur'dan Sabahçı Kahvesi'ni zorla ezberlettim ona 😂 Ben her sahnesine gittiğimde artık alıştı Sabahçı Kahvesi'ni mutlaka okuyor.

Screenshot_2021-08-10-11-06-47-481.jpg

Canlı müzikten çıktıktan sonra arkadaşlarla tantuni yemeye gittik. Oturduğum mahallede Mersin Tantuni'ci var. Güzel tantuni yapıyor. Tantuni yedikten sonra çaylarımızı içtik. Sonra eve geldim. Steemit paylaşımlarını okudum. @steemit-turkiye resmi hesabına sp delege ettim. Sonra çekirdeğimi aldım laptoptan güzel bir film açtım onu izledim.

Günüm bu şekilde sona erdi. Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sort:  

küpe çiçeği o hocam. Ters açar, favorilerimdendir :)

Evet anneme aldım o çok beğenmişti

 3 years ago 

İlk defa görüyorum bu çiçeği bakımı zor mu acaba merak ettim 😊

Yok aslında kolay sıcak havalarda 3 günde bir su kışın da haftada bir su o kadar. Arada toprağı havalandırıyosunuz. Ama bu çiçeğin görünüşü çok güzel 😊

Güzel bir çiçek...Anneniz sevinmiştir😊

Çook. O da çiçek hastası 😊

Valla dolu dolu güzel bir gün olmuş 🙏anneler hepmi aynı olur benim annemde öylesi akşam geç gelirsem, bana hep "şimdiye kadar neredeydin git orada yemek ye" diye ama sonra kıyamazdı hazırladı. Annelerin hakkı ödenmez 🙏

Valla öyle. Anneler cennetin giriş kapısıdır.

quality post (1).png

merhaba steemit türkiye topluluğunda Modaratör olarak günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Özveri ile çalıştığınız için teşekkür ederiz.

Daha çok çalışmamız gerektiğinin farkındayım. Ben teşekkür ederim 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67363.69
ETH 3247.42
USDT 1.00
SBD 2.66