The Diary Game Better Life 12 Temmuz Günlüğüm

Merhaba Steemit ailesi. Bu gün izinli günümdü. Sabah 10 gibi uyandım. Kahvaltı yaptım. Sonra biraz televizyon izledim, sosyal medyada videolar izledim. Öğlen iş arkadaşlarım aradı. Okey oynamaya çağırdılar. Arkadaşlarla okey oynadık.

Screenshot_2021-07-12-22-11-08-327.jpg

Sonra kardeşimin evine gittim. Yeni evlenmişti evinde temizlik işleri vardı. Eşyaları yerleştirme filan, ona yardım ettim. Sonrasında oturduk kahve muhabbet filan akşam saatleri oldu. Ordan çıktım kuaföre uğradım saç traşı oldum.

IMG_20210712_184625.jpg

Sonra eve döndüm. Çiçeklerimle biraz ilgilendim. Bazı dalları böcekler yemişti. Bu ara sümüklü böcekler geliyor dallara. O dallarda ve yapraklarda delikler oluşuyor. Onları kopardım. İlaçlama ve sulama işlerini yaptım.

Balık Sevdalısıyım


IMG_20210712_214050.jpg

IMG_20210708_003308_949.jpg

Eve dönerken biraz meze ve balık almıştım. Balığın ismi tekir. Güzel bir balıktır. Kardeniz, Akdeniz ve Ege Denizi'nde olan bir balıktır. Ama asıl yeri Akdeniz'in batısıdır. Genellikle her mevsim vardır. Tavada balığı kızarttım mezeler filan akşam yemeğimi yedim.

IMG_20210711_230538.jpg

Screenshot_2021-07-12-22-22-44-861.jpg

Akşam oldu öyle biraz hava almak için dışarı çıktım. Mahalleden bir arkadaşımla yürürken baktım Martı var Martıya binelim dedik. Arkadaşımı arkama aldım konumdan en yakın Martıya gittik. İkimizde de birer Martı biraz gezdik.

IMG_20210712_222454.jpg

Yine aynı arkadaşım ve üst kattaki komşum ile semaver yaktık. Semaverde demlenen çayı çok seviyorum. Çayı genel olarak çok seviyorum ama semaverde demlenince bir başka oluyor. Çay, muhabbet derken bu günü de böyle bitirdim. Şimdi çekirdeğimi aldım, internetten bir film açıp onu izlerim. Sonra da yatar uyurum. Malum sabah erken kalkıcam mesai var.

Not: Bazı resimleri instagramda story olarak atmıştım. Normal kamera ile çekmeyi unuttum. Ekran fotoğrafı aldım. Kalitesiz olmalarından dolayı özür dilerim. Hoşçakalın..

Sort:  

afiyet olsun 👍

quality post (1).png

Merhaba günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Topluluğumuzda kaliteli yazılar yazmaya devam edin :)

ohhh valla güzel bir gün olmuş, Sohbet muhabbet ,balık, semaverde çay misss. afiyet olsun. :)

Seni de beklerim misafirim ol :)

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi..png

Steemit türkiye topluluğunda aktif olduğunuz için teşekkür ederiz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63122.36
ETH 3072.69
USDT 1.00
SBD 3.86