Haftanın İlk İş Günü Benim İzin Günüm

IMG_20210809_133512.jpg

Selam arkadaşlar. Bu gün izinli günüm. Büyükada'ya gitme planım vardı. Ama öyle yorulmuşum ki sabah kalkamadım. Uyandığımda öğleni geçiyordu. Kahvaltımı bile öğlen 2 buçukta yaptım. Uyanır uyanmaz ilk işim domateslerimi kontrol etmek oldu. Nasıl da güzeller. Hele de büyüdüklerinde yeşilin yanında kırmızı. Bir birine böyle güzel yakışan renk yoktur.

IMG_20210809_133437.jpg

Nasıl bir anne uyandığında ilk işi bebeğini kontrol ediyorsa ben de ilk olarak domatesleri, biberleri kontol ediyorum. Onların adım adım büyüdüğünü görmek beni mutlu ediyor. Onları toplayıp yemesi güzel ama en güzel kısmı büyütmek. Suyunu vermek toprağını karıştırmak. Toprak kokusu çok güzel. Mesele sebze yetiştirmek değil. Hobi bu benim için.

Toprağın değerini bilmek lazım ;)

Sort:  

Kesinlikle değer bilmek gerekiyor hocam :)

Kolaylıklar dilerim.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67527.39
ETH 3259.14
USDT 1.00
SBD 2.64