Steemit -Turkey Contest #7 What are the Good Emotions Steemit Platform Brings You?

IMG-20201228-WA0026.jpg

Ben Adam Mikati, dijital pazarlama uzmanıyım

  • Steemit Platformuna katılma hikayem:

Kariyerime bir süre önce dijital pazarlama alanında başladım. Çok çalıştım ve günlük hayatım boyunca birçok insanla tanıştığım bu sektörde çalıştım, birçoğunun dijital pazarlama hakkında çok fazla yanılgıya sahip olduğunu fark ettim.

İşte tam da oradaydım, bilgilerimi yaymayı ve bu alana ilgi duyan insanları dijital pazarlama hakkında daha fazla bilgi sahibi olmaları için eğitmeyi amaçladım ve bilgilerimi yayabileceğim platformlar aramaya başladım.

İşte o zaman Steemit'i, bu topluluğun bir parçası olmama yardımcı olan bir arkadaşım aracılığıyla duydum ve bana burada nasıl paylaşım yapacağımı, topluluklara nasıl katılacağımı, nasıl etkileşimde bulunacağımı ve etkileşim kuracağımı ve daha fazlasını öğretti.

  • Steemit'in bana sağladığı değerler:

Steemit, bilgilerimi istediğim zaman, istediğim kadar özgürce paylaşmama izin verdi. Artık burada günlük olarak gönderi paylaşabiliyor ve bilgilerimi ulaşabildiğim en geniş kitleye yayabiliyorum.

Steemit'in sağladığı değerler, günde 1'den fazla gönderiye izin veren, toplulukları yarışmalara dahil eden ve kullanıcılara hakkında konuşma fırsatları sağlayan bulduğum tek platform olduğu için diğer platformlarda bulamadığım değerlerdir. kendileri.

Sort:  
 3 years ago 

güzel :)

Çok iyi yapmış ve aramıza katılmışsınız 👏👏

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 57014.79
ETH 2478.23
USDT 1.00
SBD 2.29