You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Diary Game (02-07-2024) Attending a Mehfil e mosaalma🏴🏴

السلام و علیکم علی عابد کیا حال ہیں اپ کے امید کرتا ہوں اپ خیریت سے ہوں گے؟ میں اج اپ کی تعریف کرنا چاہتا ہوں جو میں نہیں کر رہا لیکن میرا دل کرتا ہے۔ کہ اپ ایک بہت اچھے شاعر ہیں اور انشاء اللہ تعالی اپ ایک اچھا نام کمائیں گے اور پاکستان کے مشہور و معروف شعراء میں ہوں گے۔ ان میں اپ کا اور علی رضا بھائی کا نام ہوگا۔ علی رضا بھی بہت اچھے شاعر ہیں اللہ تعالی اپ دونوں کی زندگی دراز کرے اور اپ دونوں کو ہر میدان میں کامیابی عطا فرمائے۔ اس کے بعد اپ ایک محفل مسلمہ میں گئے جس کا سر قلب عباس نے انعقاد کیا ہوا تھا۔ وہاں پہ اپ نے بھی اپنے شعر پڑھے اور ان سے خوب داد لی۔ میں اپ کی اکثر ویڈیوز دیکھتا رہتا ہوں اپ بہت اچھے طریقے سے شعر پڑھتے ہیں ۔محفل کے اختتام پر اپ لوگوں نے لنگر کھایا لنگر میں گوشت اور روٹی کا بندوبست تھا اور ساتھ حلوہ تھا۔ اپ کی پوسٹ پڑھ کر دل بہت خوش ہوا ۔

Sort:  

بہت شکریہ بھائی اپ کی محبت کیا میرے اشعار کو پسند کرتے ہیں علی واقعی بہت اچھا شاعر ہے اور مجھے اس سے بہت امید ہے وہ انے والے وقتوں میں بہت اچھے شعر کہے گا اور ہم سب کو حیران کر دے گا اپ کی دعاؤں اور محبتوں کے صدقے میرے بھائی ہیں

جی بھائی جی بالکل اپ کے اشعار کو پسند کرتا ہوں ہمیشہ خوش رہیں سلامت رہیں

جی انشاءاللہ اللہ تعالی اپ دونوں کو مزید ترقی عطا فرمائے

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59715.05
ETH 3186.24
USDT 1.00
SBD 2.42