Where do I get motivation?

Where do I get my motivation? Most recently (about 2 months ago) my son was the only source of my motivation. I can't say it was a bad motivation, but I didn't have enough for a long time. I wanted to break away from an unpleasant routine and spend more time with it. In those moments when we were at a distance, the motivation was gone.

Де я беру свою мотивацію? Зовсім недавно (біля 2 місяців тому) єдиним джерелом моєї мотивації був мій син. Я не можу сказати, що це була погана мотивація, але її мені вистачало ненадовго. Хотілось відірватись від неприємної рутини і проводити більше часу із ним, а в ті моменти, коли ми були на відстані, мотивація зникала.

IMG_20190826_112618_Snapseed.jpg

For the last 40 days, I have been motivated by the results of my work. It didn't matter what I was doing in the planned cases. Upon completion of the scheduled task, I receive a charge of cheerfulness and inspiration for other things.

Остані 40 днів я мотивував себе результаттами виконаної роботи. Не важливо наскільки важливу річ, із запланованих справ, я робив. По завершенню планового завдання я отримую заряд бадьорості та натхнення на інші справи.

Let's start by saying a very important thing that many people say. About planning. In my case, the planned case is 80% completed. Every day, I start my day with my ritual, one of the key points of which is planning important affairs for the day. I pay a lot of attention to planning, and I am thankful that I always know what I will do every 30 minutes.

Давайте для початку розповім дуже важливу річ, про яку багато де говорять. Про планування. В моєму випадку, запланована справа, це на 80% виконана справа. Щоденно я починаю свій день із свого ритуалу, одним із ключових моментів якого є планування важливих справ на день. Я приділяю плануванню велику увагу, водно віддячує мені тим, що я постійно знаю,що я буду робити кожні 30 хвилин.

The rule is that "The greater the result, the greater the pleasure" does not work in my case. So I invented my rule: the more completed cases, the more motivation. ” It worked. Each task that I need more than 30 minutes I break into intervals of up to 30 minutes. After every 30 minutes of work, whenever possible, I reward myself with a mandatory 1-2 minute break. In the case of manual labor, the break is passive; in the case of mental work - the break is active (aerobics, banal change of body position, any physical exercises).

Правило, що “Чим більший результат - тим більше задоволення” не працює в моєму випадку. Тому я вигадав своє правило: чим більше завершених справ - тим більше мотивації.” Це спрацювало. Кожне завдання на виконання якого мені знадобиться більше 30 хвилин я разбиваю на проміжки тривалістю до 30 хвилин. Після кожних 30 хвилин праці, за можливості, я винагороджую себе обов'язковою 1-2 хвилинною перервою. В разі фізичної праці, перерва пасивна; в разі розумової праці - перерва активна (аеробіка, банальна зміна положення тіла, будь-які фізичні вправи).

In this mode, my body receives additional motivation at least every 30 minutes. Which greatly improves my performance. Oh yes, I almost forgot. In addition to planning, I began to find meaning and usefulness in any work. When you understand what you are doing for a particular job, motivation is rarely needed. More often in such activities, self-control is required to force yourself to interrupt after 30 minutes of productive work:)

В такому режимі праці мій організм отримує додаткову мотивацію мінімум кожні 30 хвилин. Що значно покращує мою працездатність. Ах да, ледве не забув. Крім планування, я почав шукати сенс і користь у будь-якій роботі. Коли ти розумієш, для чого ти робиш ту чи іншу справу, рідко необхідна мотивація. Частіше в такій діяльності потрібен самоконтроь, щоб змусити себе прерватись після 30 хвилин продуктивної праці.

Шукайте свою самомотивовану версію, і ви обов'язково її знайдете.

Шукайте свій варіант з мотивуванням себе і ви обов'язково знайдете його.

Моя реклама

I am reminding of my offer of gifts to my referrals the first game in #HIVE - EXODE :

Нагадую свою пропозицію про подарунки моїм рефералам в першій грі на блокчейні #HIVE - EXODE:

"Each of my referrals receives a small gift of 2 HIVE. Plus, up to 2 HIVE you and I also get 2 booster packs, according to the prerequisites of the referral program. I already have 10 referrals, so in addition to the above, you will receive an additional 1 Epic card (the chance of receiving which, with the booster pack opening, only 4%).

Кожний мій реферал отримує маленький подарунок в розмірі 2 HIVE. Плюс, до 2 HIVE ви, та я, також отримуємо по 2 booster pack, по предварительным условиям реферальной программы. У мене вже Є 10 рефералів, тому, крім описанного вище, ви отримаєте додаткову 1 Епічну карту (шанс на отримання якої, при відкриті booster pack, всього 4%).

Sort:  

Congratulations, your post has been upvoted by @dsc-r2cornell, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Manually curated by @jasonmunapasee

r2cornell_curation_banner.png

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63191.19
ETH 2615.47
USDT 1.00
SBD 2.73