Gratitude (300 words to a photo # 2)

I liked my idea of ​​300 words to a photo so much that my morning begins with the writing of another three hundred words. I want to start the story by explaining where and when this photo of my son was taken. Photo was taken on my phone Xiaomi redmi note 7 - 9 months ago. A portrait of a son is shot against the backdrop of nature surrounding the lake (up to 10 km) from the village where my parents live. Last year, at my first opportunity, my family went to the lake many times to take a break from the daily routine and the unbearable heat. I am sure that this year we will also be frequent guests in this place.

Мені так сподобалась моя ідея із 300 слів до фото, що мій ранок починається із написання нових трьох сотен слів. Хочу почати розповідь із пояснення де , та коли зроблене це фото мого сина. Фото зроблене на мій телефон Xiaomi redmi note 7 9 місяців тому. Портрет сина зроблений на фоні природи, що оточує озеро неподалік (до 10 км) від села, в якому живуть мої батьки. В минулому році, при першій же нагоді, моя сім’я відправлялась на озеро відпочивати від повсякденної рутини та нестерпної спеки. Впевнений, що в цьому році ми також будемо частими гостями в цьому місці.

IMG_20190824_163703_Snapseed.jpg

As I watch my son's emotions, I often wonder how he knows how to react and express his feelings in a particular situation. In this photo, the son is only 3 years old, and his face is full of emotions of joy.

Спостерігаючи за емоціями сина, я часто дивуюсь, звідки він знає як потрібно реагувати та проявляти свої відчуття в тій чи іншій ситуації? На цій фото сину тільки виповнилось 3 роки, а його обличчя переповнюють емоції радості.

like most other adults, rarely think that for happiness it is enough to just get away from all the problems, tasks, plans, analysis, and start enjoying the moment we are in. Although, I am increasingly beginning to catch myself thinking that I am a third-party observer of my life. It's a great feeling to be distracted from thinking and just watching. So far this is a very rare feeling that occurs up to several times a day. Perhaps these states of “outside observer” are the result of my spiritual development that I practice on a daily basis. Or maybe it's just my changed subjective worldview.

Я, як і більшість інших дорослих, рідко задумуюсь, що для щастя буває достатньо просто відволіктись від всіх проблем, завдань, планів, аналізування і почати насолоджуватись моментом, в якому ми знаходимося. Хоча, я все частіше починаю ловити себе на думці, що я ніби перебуваю в ролі стороннього спостерігача свого життя. Це прекрасне відчуття, коли я можу відволіктись від думок і просто спостерігати. Поки що це досить рідкісне відчуття, що виникає до декількох разів на добу. Можливо ці стани “стороннього спостерігача” є результатом мого духовного розвитку, яким я займаюсь щоденно. А можливо, це просто моє змінене суб'єктивне світосприйняття.

And, finally, I want to write a few words of gratitude to my son. It doesn't matter that he is unlikely to ever see them. The important thing is that any words of gratitude shape our positive feelings towards another person in the future. Son, I appreciate all the time we spend together, I love you very much, even when you stubbornly assert your whimsical desires. I am so grateful to you for your sincere love, need for my attention, and for the emotions that fill my life. Soon you will wake up and we will go to explore the world again ...

Наостанок, хочу написати декілька слів вдячності своєму синові. Не важливо, що з величезною ймовірністю він їх ніколи не побачить. Важливо те, що будь-які слова вдячності формують наші позитивні відчуття по відношенню до іншої людини в майбутньому. Синку, я ціную весь той час що ми проводимо разом, я дуже тебе люблю, навіть коли ти вперто відстоюєш свої примхливі бажання. Я дуже вдячний тобі за твою щиру любов, потребу у моїй увазі та за емоції, якими ти наповнюєш моє життя. Скоро ти прокинешся, і ми знову підемо досліджувати світ...

AD

Each next of my referrals receives a X HIVE (X=1$) gift and 1 additional booster pack as soon as the gift sending function is possible. Plus, you and I also get 2 booster packs, under the prerequisites of a referral program. I already have 10 referrals, so in addition to the above, you will receive an additional 1 Epic card (the chance of receiving which, with the booster pack open, is only 4%).

Кожний наступний мій реферал отримує подарунок в розмірі X HIVE (X=1$) та 1 додатковий booster pack, як тільки стане можлива функція відправки подарунків. Плюс, до X HIVE (X=1$)* ви, та я, також отримуємо по 2 booster pack, по попереднім умовам реферальної програми. У мене вже Є 10 рефералів, тому, крім описанного вище, ви отримаєте додаткову 1 Епічну карту (шанс на отримання якої, при відкриті booster pack, всього 4%).

Total: X HIVE=1$, 3 boosters, 1 Epic card.

Ітого: X HIVE=1$, 3 boosters, 1 Epic card.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63183.53
ETH 2643.93
USDT 1.00
SBD 2.78