Compromise (300 words to a photo part 1)

Today I got the idea to start a new section on my blog. It is very easy to explain this heading in a few words: "300 words to a photo".

Сьогодні в мене виникла ідея розпочати нову рубрику на своєму блозі. Цю рубрику дуже легко пояснити декількома словами: "300 слів до фото".

I enjoy writing, but often I don't have the time or motivation to do it, or I just don't know how to write. If over time and motivation it is difficult to think of something to increase them. So with ideas for articles, this initiative should help.

Мені дуже подобається писати, але часто я не маю часу чи мотивації робити це, або я просто не знаю про щоб написати. Якщо із часом та мотивацією складно щось вигадати, щоб збільшити їх. То із ідеями для статей ця ініціатива повинна допомогти.

IMG_20200306_214409_Snapseed.jpg

The honor of being the first fell on my family portrait, which depicts me and my beloved wife. While this is 100% not my best photo, I want to draw your attention to those emotions that have been saved through this photo.

Честь бути першою випала моєму сімейному портрету, на якому зображений я та моя люба дружина. Незважаючи на те, що це на 100% не найкраще моє фото, я хочу звернути Вашу увагу на ті емоції, що вдалось зберегти завдяки цій фотографії.

Looking at my wife, you can see at once that she enjoys great pleasure in what she does. In her eyes, the real pleasure from the moment she is in is evident. Such emotions can be safely said "fire in the eyes".

Дивлячись на мою дружину можна відразу зрозуміти, що Вона отримує величезне задоволення від того, що робить. В її очах прослідковується справжня насолода від моменту, в якому вона знаходиться. Про такі емоції можна сміливо сказати “огонь в очах”.

My emotions are very different from those of my wife. I did not feel much enjoyment of the events surrounding me during the shooting. If I recall correctly, I was one of the few sober ones to celebrate New Year's Eve with colleagues. Watching the behavior of your colleagues after a few glasses becomes very interesting, but it's temporary. Over time, more properly, with the increase in the amount of drinking in the company, the observation becomes exhausting. Despite the slight discomfort, such celebrations strengthen human relationships within the team itself. Without corporations it is impossible to imagine a solid and friendly corporation.

Мої емоції значно відрізняються від емоцій моєї дружини. Особливого задоволення від подій, що мене оточували під час фотографування я не відчував. Якщо я правильно пригадую я був одним із небагатьох тверезих під час святкування новорічного свята в колі колег. Спостерігати за поведінкою своїх колег після декількох бокалів стає дуже цікаво, але це тимчасово. З часом, правильніше сказати зі збільшенням кількості випитого в компанії, спостерігання становиться виснажливим. Незважаючи на невеликий дискомфорт саме подібні святкування зміцнюють людські відносини в самому колективі. Без корпоративів неможливо уявити мічного та дружнього корпоративу.

Looking at the photo, I think of compromise as the basis of any human relationship. One day we compromise, another compromise other people. No matter how big a conformist I am, there are times when my principles begin to prevail. It is impossible to give in to principles and interests all the time.

Дивлячись на фото, я думаю про компроміс, як основа будь-яких людських відносин. Одного разу ми йдемо на компроміс, іншого на компроміс йдуть інші люди. Яким би я не був великим конформістом, бувають моменті, коли мої принципи починають брати верх. Неможливо весь час поступатись в принципах та інтересах.

Particularly important are compromises in family relationships. Without mutual understanding and mutual compromise, it is impossible to build a strong family built on trust and mutual support. I am very happy that my family has mutual understanding, trust and mutual compromise. The only member of my family who upholds his interests is my four-year-old son, who is just learning to compromise.

Особливо важливі компроміси в сімейних відносинах. Без взаєморозуміння та взаємного компромісу неможливо побудувати міцну сімю побудовану на довірі та взаємо підтримці. Я дуже щасливий, що у моїй сім'ї є взаєморозуміння, довіра та взаємний компроміс. Единий член моєї сім'ї, який до останнього відстоює свої інтереси - це мій чотирирічний син, який тільки вчиться йти на компроміси.

Finally, a small tip, when you have already decided to give in to the desire of another person, follow your emotions so that it does not turn out like I have in this photo. I'm not claiming expertise in this matter, I'm just sharing my thoughts about this random photo.

Наостанок маленька порада, коли вже вирішили поступитись бажанням іншої людини, слідкуйте за своїми емоціями, щоб не вийшло як у мене на цій фотографії. Я не претендую на експертність в даному питанню, я просто ділюсь своїми думками с приводу цього випадкового фото.

AD

Each next of my referrals receives a X HIVE (X=1$) gift and 1 additional booster pack as soon as the gift sending function is possible. Plus, you and I also get 2 booster packs, under the prerequisites of a referral program. I already have 10 referrals, so in addition to the above, you will receive an additional 1 Epic card (the chance of receiving which, with the booster pack open, is only 4%).

Кожний наступний мій реферал отримує подарунок в розмірі X HIVE (X=1$) та 1 додатковий booster pack, як тільки стане можлива функція відправки подарунків. Плюс, до X HIVE (X=1$)* ви, та я, також отримуємо по 2 booster pack, по попереднім умовам реферальної програми. У мене вже Є 10 рефералів, тому, крім описанного вище, ви отримаєте додаткову 1 Епічну карту (шанс на отримання якої, при відкриті booster pack, всього 4%).

Total: X HIVE=1$, 3 boosters, 1 Epic card.

Ітого: X HIVE=1$, 3 boosters, 1 Epic card.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64432.28
ETH 2648.26
USDT 1.00
SBD 2.78