Sort:  

Сад ћеш, драги мој @alexs1320, имати приилике да на одвојеним рачвама директно видиш како фунцкионишу централизација и децентрализација :)

Nešto mi se čini da će kao Džastinovog svedoka da me ovi diktatorski decentralisti izopšte :D

Šta ću, nekako više verujem biznismenu sa lošom namerom nego amaterima sa dobrom

Занима ме @alexs1320, одакле ти идеја како ће неко ко очигледно није ништа знао о функционисању децентрализоване платформе, и чији је једини мотив профит, моћи да унапреди платформу?

У најбољем случају, имаћеш однос који данас видиш код оперативних система: Мајкрософт-Линукс. Мајкрософт стручно шиша овце, али читав Интернет почива на Линуксу 🙂

A... Tako što je... Napravio TRON i na Forbsovoj je listi?

A i nije neki rocket science...

Није он направио ТРОН, @alexs1320. Он је развој ТРОНа платио. Бизнисмен је, није програмер као на пример Виталик Бутерин. То што је на Форбсовој листи не значи да се много разуме у програмирање. Зато је уместо њега са сведоцима преговарао његов главни програмер.

Осим тога, ТРОН није друштвена платформа, па да има неко искуство у томе. Купио је Стимит зато што није умео да направи нешто боље. Разлика између мене и њега износи само неколико милијарди долара добијених преко „ортака“ из индустрије, али питам се разуме ли он друштвене платформе боље од мене.

Pametan čovek plati boljega, kompleksaš hoće sve sam - a ne ume.

Da li razume On, nije bitno. Bitno je da li ume da sluša one koji su najbolji i koji mogu da se kupe parama.

Za svojih 10 godina karijere imao sam 3 šefa koji nisu razumeli ovu jednostavnu stvar, a 1 od njih je bio ekstremno lud.

Rezultat je taj da mu se raspala grupa, otišlo nas 5 od 7,
propala 2 posla sa industrijom.

Ali... Nije verovao da postoji pametniji od njega, hteo je sve sam - a bio je glup

А ако паметан човек нема пара да плати другога, онда организује заједницу која кроз саветовање налази најбоља решења. Твојим описом шефа-комплексаша управо си описао Џастина Сана, @alexs1320… Паре као универзална штака, која може да му замени све, па и памет.

Pa... Ako nema para... Znači da njegovo znanje nije naročito puno vredelo, ergo - ne vredi više.

A lepo si napisao, novac može da zameni pamet. Ne mora nužno, ali može,
Ako i svaki drugi alat, kamen vs čekić, bager vs lopata.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 60181.64
ETH 2539.45
USDT 1.00
SBD 2.46