Better life (--- == The diary game ==--- )++ @arshadali867++

in Steem Lifes3 years ago

Aslamo alikum friendz me umeed krta hn k ap sb kharyt sy hn gy.dosto me aj ap ko ak asi chez k bary me btaon ga jo k village me bht ziada istmal hoti hy us ko hm punjabi me Toka bhi khty hen.Jis ki photo me neechy menshion kr rha hn.Me umeed krta hn k ap ko ye chez psnd ay gi.
Is sy animal kalye grass kata jata hy choty choty tukron me ta k animal isy asani sy kha sken.

Picture:

IMG-20210515-WA0000.jpg

Dosto mery college me 1 function hoa tha jis me is chez k bary me hmen btaya gya.Mery kuch dost is k bary me bilkul nai janty thy kio k vo 1 achy or well educated moashry me rhty thy or kbi bhi vo village me nai gy thy hmary us college k doston ko jb hmary teachers ny is k bary me btaya to unon ny bht he enjoy kia or isy bht he intrest k sath suna.
Me ab ap ko start sy btata hn k yr kis tra hmary college me function rkha gya.
Hmary college me bht din ho gy thy koi function nai hoa tha to hmary principal ny socha k college me kuch enjoyment kalye function hona chahye to uno ny tmam teachers k sath meeting ki jis me ye ty hoa k college me 1 function rakh dya jay ta k student enjoy kr sken.
Or theek 4 din bad hmary college me 1 function rakh dya gya. Is function ka sun kr hm bhi bht khush hoy.Or ab hm sb doston ny is function kalye tyar hona shro kr dya.
Mery tmam doaton ny new suit la lye or is function kalye bht achy or khob tareeky sy tyar ho gay ab hmen hmary function ka bht he besabri sy intzar tha .
Ab vo din aa gya jb hmara function tha hm sb dost bht he khob anjoy k mood me college enter hoy or hmen 1 bry ground me enter kr dia gya jhan pr hmary asy function phly bhi ho chuky thy.
Ye bht he khoob function tha or sb function sy outstanding tha.
Hm ny is ko enjoy kia or mery tmam doston ny bhi isy bht he enjoy kia.
Or is function me hmen history ki bhy chezon k bary me btaya or hmary ilam me izafa kia .
Ye hmari zindagi ka bhat he khobsorat lmha tha.

Me umeed krta hn k ap ko ye post psnd i ho gi or ap bhi is post ko enjoy kren gy.
Thanx all frndz.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67946.39
ETH 3824.66
USDT 1.00
SBD 3.77