The dairy game betterlife 24/03/2021

in Steem Future3 years ago

Hello friends how are you thank god i am fine and living a good and healthy life i hope you all are enjoying your life well and i pray that allah all of you including me May you have a good health and a long life. Amen. Then friends, when I woke up this morning, I was late for prayers, so I went out for a short walk when I arrived to take a walk. So some of my friends were there and walking, so I got there and asked my friends how they were doing, and after a short morning walk with them, we all went back to our homes. When I got home, my breakfast was ready, I freshened up, changed my clothes and had breakfast. After breakfast, friends, I took my bike and Went to my dairy farm and saw my cattle and checked my employee's work My employee was doing his job very well then friends as you can see in this picture this is my sugarcane crop. I came here chek. ۔السلام علیکم دوستو کیا حال ہے اللہ کا شکر ہے میں بالکل ٹھیک ہوں اور ایک اچھی اور تندرست زندگی گزار رہا ہوں میں امید کرتا ہوں آپ سب اپنی زندگی اچھے طریقے سے انجوائے کر رہے ہوں گے اور دعا کرتا ہوں کہ اللہ تعالی مجھ سمیت آپ سب کو ایک اچھی تندرست اور لمبی زندگی عطا فرمائے آمین اس کے بعد دوستوں آج جب میں صبح بیدار ہوا تو مجھے نماز کے لئے دیر ہو چکی تھی تو میں تھوڑی دیر چہل قدمی کرنے کے لیے باہر چلا گیا جب میں وہاں چل قدمی کرنے کے لئے پہنچا تو میرے کچھ دوست بھی وہاں موجود تھے اور واک کر رہے تھے تو میں نے وہاں پہنچ کر اپنے دوستوں کا حال چال پوچھا اور ان کے ساتھ تھوڑی دیر مارننگ واک کی کچھ دیر واک کرنے کے بعد ہم سب دوست اپنے اپنے گھروں کو واپس چلے گئے جب میں گھر پہنچا تو میرا صبح کا ناشتہ تیار تھا تو میں فریش ہوا اپنے کپڑے چینج کیے اور صبح کا ناشتہ کیا
ناشتہ کرنے کے بعد دوستو میں نے اپنی بائیک لی اور باہر
اپنے ڈیری فارم پر چلا گیااور اپنے مویشیوں کو دیکھا اور اپنے ملازم کا کام چیک کیا میرا ملازم اپنا کام بہت اچھے طریقے سے سر انجام دے رہا تھا اس کے بعد دوستوں جیسا کہ آپ اس تصویر میں دیکھ سکتے ہیں یہ میری کماد کی فصل ہے اسکو چیک کرنے کےسلسلے میں یہاں آیا ہوں
B612_20210319_151545_676.jpg
Coming here, friends, I saw that my crop is fine. It does not have any disease. I inspected it thoroughly. I was very happy to see that my crop was healthy. Then I returned to my dairy farm with my friends. Came and came there I took milk and came back home. When I came back home I washed my hands and changed my clothes. In that time my friends got ready for dinner and I ate a little after that with my friends. I went out to meet for a while. After hanging out with my friends for a while, I came back home. I came home and watched TV for a while. Then I went to my room. I went there and studied for a while. I was tired I was falling asleep and I fell asleep This was my friend Today's engagements I told you I hope you liked.یہاں آکر ، دوستو ، میں نے دیکھا کہ میری فصل ٹھیک ہے۔ اسے کوئی بیماری نہیں ہے۔ میں نے اس کا اچھی طرح سے معائنہ کیا۔ مجھے یہ دیکھ کر بہت خوشی ہوئی کہ میری فصل صحتمند ہے۔ پھر میں اپنے دوستوں کے ساتھ اپنے ڈیری فارم میں لوٹ آیا۔ آیا اور وہاں آیا میں دودھ لیکر واپس گھر آگیا۔ جب میں گھر واپس آیا تو میں نے اپنے ہاتھ دھلائے اور کپڑے بدلے۔ اس وقت میرے دوست کھانے کے لئے تیار ہوگئے اور میں نے اس کے بعد اپنے دوستوں کے ساتھ تھوڑا سا کھانا کھایا۔ میں تھوڑی دیر سے ملنے نکلا۔ کچھ دیر اپنے دوستوں کے ساتھ گھومنے کے بعد ، میں واپس گھر آگیا۔ میں گھر آیا اور تھوڑی دیر کے لئے ٹی وی دیکھا۔ پھر میں اپنے کمرے میں چلا گیا۔ میں وہاں گیا اور تھوڑی دیر تعلیم حاصل کی۔ میں تھکا ہوا تھا میں سو رہا تھا اور میں سو گیا یہ میری دوستی تھی آج کی مصروفیات میں نے آپ کو بتایا امید ہے آپ کو پسند آئے گی

Sort:  
 3 years ago 

Sir your post is very beautiful and very amazing i like very much

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68148.22
ETH 3249.65
USDT 1.00
SBD 2.67