The dairy game betterlife . 25/03/2021

in Steem Future3 years ago

Hello friends! I hope you are all well and you are living your life in good health and man should always live in good health because with good health man can live a happy and successful life. Yes, with good health man can do everything so health is very important for man because health is a thousand blessings for us because bad health makes life miserable and good health is a gift it brings comfort and happiness That's why staying healthy is so important for Nissan because only a healthy person can work hard and a healthy person has a lot of stamina and to maintain good health we have to follow some rules every day. We should clean our teeth and take daily baths and we should keep our environment clean and we should eat a balanced diet and we should exercise daily because good health is the basis of all our positive activities and this was the information about health. I told you and after that friends got up very early this morning and went to the mosque I went to the mosque and performed ablution first and then I performed Tahajjud prayer and then I recited it for a while and then the call to Fajr came and I performed the Sunnah of Fajr prayer. After that I offered Fajr prayers in congregation and then Imam Sahib addressed me for a while. After the book was over I recited the Holy Quran and after reciting I went out of the mosque and after that I went for a walk. I went for a walk for about a kilometer and a half and after that I have to go for some exercise. Doing the truth keeps a person healthy because staying healthy is very important for a person and the health of Allah Almighty. It is a great blessing so we should maintain good health and after asking my friends came back home and when I came home I took a bath and changed my clothes and then I went to my TV room and there I Listen to the morning news and then I had breakfast and after breakfast I got my bike out and headed to my dairy farm and when I was at the dairy farm When I arrived, it was morning and I loved the view of the morning, so I captured a picture of my cattle in my camera, which I am now showing to your friends..اسلام و الیکم دوستو!امید کرتا ہوں کہ آپ سب خیریت سے ہوں گے اور آپ اپنی زندگی اچھی صحت کے ساتھ گزار رہے ہوں گے اور اور انسان کو ہمیشہ اچھی صحت کے ساتھ زندگی گزارنی چاہیے کیونکہ اچھی صحت ہے تو انسان خوشگواراور کامیاب زندگی گزار سکتا ہے اچھی صحت کے ساتھ انسان سب کام کرسکتا ہےاس لیے تندرستی انسان کے لئے بہت ضروری ہے کیوں کہ تندرستی ہمارے لیے ہزار نعمت ہے کیوں کہ خراب صحت زندگی کو دکھی کر دیتی ہے اور اچھی صحت ایک عطیہ ہے یہ آرام اور خوشی کا باعث بنتی ہے اسی لیے صحت مند رہنا نسان کے لئے بہت ضروری ہے کیوں کہ صحت مند شخص ہی سخت محنت کر سکتا ہے اور صحت مند شخص کی قوت برداشت بہت زیادہ ہوتی ہے اور اچھی صحت برقرار رکھنے کے لئے ہمیں کچھ قوانین پر عمل کرنا پڑتا ہے ہمیں روزانہ اپنے دانت صاف کرنے چاہیں اور روزانہ نہانا چاہیے اور ہمیں اپنے ماحول کو صاف رکھنا چاہیے اور ہمیں متوازن غذا استعمال کرنی چاہیے اور ہمیں روزانہ ورزش کرنی چاہیے کیوں کہ اچھی صحت ہماری تمام مثبت سرگرمیوں کی بنیاد ہےاور یہ تھی دوستو صحت کے بارے میں معلومات جو میں نے آپ کو بتائی اور اس کے بعد دوستوں آج میں صبح بہت جلدی اٹھا اور مسجد کی طرف روانہ ہو گیا اور مسجد میں جاکر سب سے پہلے میں نے وضو کیا اور اس کے بعد میں نے نماز تہجد پڑی اور اس کے بعد میں نے کچھ دیر ذکر کیا اس کے بعد فجر کی اذان آئی تو میں نے نماز فجر کی سنتیں ادا کی اوراس کے بعد میں نے نماز فجر باجماعت ادا کی اور اس کے بعد امام صاحب نے کچھ دیر خطاب کیا کتاب ختم ہونے کے بعد میں نے قرآن پاک کی تلاوت کی اور تلاوت کرنے کے بعد میں مسجد سے باہر نکل گیا اوراس کے بعد میں سیر کرنے چلا گیا اور میں نے تقریبا ڈیڑھ کلو میٹر تک چیھل قدمی کی اور اس کے بعد میں نے کچھ دیر ایکسرسائز کی کدھر جانا ہے سچ کرنے سے انسان صحت مند رہتا ہے کیونکہ صحت مند رہنا انسان کے لئے بہت ضروری ہے اور صحت اللہ تعالی کی ایک بہت بڑی نعمت ہے اس لیے ہمیں اچھی صحت برقرار رکھنی چاہیے اور عرض کرنے کے بعد دوستوں میں گھر واپس آ گیا اور گھر آکر میں نے نہایا اور کپڑے چینج کیے اور اس کے بعد میں اپنے ٹی وی روم میں چلا گیا اور وہاں میں نے صبح کی خبریں سنیں اور اس کے بعد میں نے ناشتہ کیا اور ناشتہ کرنے کے بعد میں نے اپنی موٹر سائیکل باہر نکالی اور اپنے ڈیری فارم کی طرف روانہ ہو گیا اور جب میں ڈیری فارم پر پہنچا تو صبح کا وقت تھا اورصبح کا نظارہ مجھے بہت ہی پیارا لگ رہا تھا تو میں نے اپنی مویشیوں کی ایک تصویر اپنے کیمرے میں قید کر لی جو اب میں آپ دوستوں کو دکھا رہا ہوں
20210325_063037.jpg
Then as you see friends this is my dairy farm and these are my cattle that you see in this picture are eating answer four and after a while friends my employee watered the cattle and then their Washed milk which you can see in this picture below..اس کے بعد جیساکہ دوستوں آپ نے دیکھا کہ یہ میری ڈیری فارم ہے اور یہ میرے مویشی ہیں جو آپ اس تصویر میں دیکھ رہے ہیں جواب چار کھا رہے ہیں اور کچھ دیر کے بعد دوستوں میرے ملازم نے مویشیوں کو پانی پلایا اور اس کے بعد ان کا دودھ دھویا جو نیچے آپ اس تصویر میں دیکھ سکتے ہیں
20210325_063609.jpg
Then as you see friends my employee is milking cattle and after that I took milk and came back home and when I came back home I saw some of my friends came to see me. There were people who had come to see me from afar and I met them and I seated them in my waiting room and gave them a cold drink and then I took out my motorbike and went to the market to buy sweets and When I arrived at the bazaar, I really liked the view of the bazaar, so I captured the view in my camera, which you can see in the picture below..اس کے بعد جیسا کہ دوستوں آپ نے دیکھا کہ میرا ملازم مویشیوں کا دودھ دھو رہا ہے اور اس کے بعد میں نے دودھ لیا اور گھر واپس آ گیا اور جب میں گھر واپس آیا تو میں نے دیکھا کہ میرے کچھ دوست مجھ سے ملنے آئے ہوئے تھے جو بہت ہی دور سے مجھ سے ملنے آئے ہوئے تھے اور میں ان سے ملا اور ان کو میں نے اپنے ویٹنگ روم میں بٹھایا اور ان کو کولڈرنک پلائی اور اس کے بعد میں نے اپنی موٹرسائیکل نکالی اور اور بازار سے مٹھائی لینے چلا گیا اور جب میں بازار پہنچا تو مجھے بازار کا نظارہ بہت اچھا لگا تو میں نے اس نظارے کو اپنے کیمرے میں قید کر لیا جو دوستوں آپ نیچے تصویر میں دیکھ سکتے ہیں
20210325_180044.jpg
And as you guys saw in this picture that I have reached the bazaar and the view of the bazaar is so beautiful that I captured it in my camera and showed it to your friends and then I entered a bakery and there I took some salt and some sweets and two bottles of Nestle water which you can see in the picture..اور جیسا کہ آپ دوستوں نے اس تصویر میں دیکھا کہ میں بازار میں پہنچ چکا ہوں اور بازار کا نظارہ بہت ہی خوبصورت ہے جسے میں نے اپنے کیمرے میں قید کیا اور آپ دوستوں کو دکھایا اور اس کے بعد میں ایک بیکری میں داخل ہوگیا اور وہاں سے میں نے کچھ نمکواور کچھ مٹھائی لی جو آپ تصویر میں دیکھ سکتے ہیں
20210325_180529.jpg
Like friends you saw in this picture that I have taken some salt and some sweets from a bakery and then I paid the bill and then I saw the fruits of a wheelbarrow in the market and I was very happy. And I went to this ready-made one and I captured a picture of these fruits in my camera and after that I bought some fruits from him and after that I went back home and when I came home I found them. Feed the friends sweets and fruits and then I fed them and then I gave them a cold drink and after that we talked for a while and after some talking they prepared to go back. And then they went back. Then I got my bike out and went to my dairy farm and I stayed there for about two hours and then my employee milked the cattle and then I came home with the milk. Went and came home I took a bath and changed clothes and then I had dinner and after dinner I went to my house and there I did some I listened to the news late and it was time for the call to prayer. I went to the mosque to pray. I went to the mosque and performed the first ablution and recited the Sunnah. I went back to the house and I sat next to some of them and talked to them and I went to my room and I studied there for a while and I was very tired and I slept a lot. Was and fell asleep in the middle of it. Dude, this was my dread that I told you and I hope you guys like it..جیسے دوستوں آپ نے اس تصویر میں دیکھا کہ میں نے ایک بیکری سے کچھ نمکو اور کچھ مٹھائی لی ہیں اور اس کے بعد میں نے اس کا بل ادا کیا اور اس کے بعد میں نے بازار میں ایک ریڑھی والے کے فروٹس دیکھے تو مجھے بہت اچھے لگے اور میں اس ریڈی والے کے پاس چلا گیااوراور میں نے ان فروٹس کی تصویر اپنے کیمرے میں قید کر لی اور اس کے بعد میں نے اس سے کچھ فروٹس خریدے اور اس کے بعد میں واپس گھر کی طرف روانہ ہوا اور گھر آکر میں نے ان دوستوں کو مٹھائی اور فروٹس کھلائے اور اس کے بعد میں نے ان کو کھانا کھلایا اور اس کے بعد میں نے ان کو کولڈرنک پلائی اور اس کے بعد کچھ دیر ہم نے باتیں کی اور کوئی باتیں کرنے کے بعد وہ لوگوں نے واپس جانے کی تیاری کی اور اور واپس چلے گئے اس کے بعد میں نے اپنی موٹر سائیکل نکالی اور اپنے ڈیری فارم پر چلا گیا اور وہاں میں تقریبا دو گھنٹے رہا اور اس کے بعد میرے ملازم نے مویشیوں کا دودھ دوھیا اور اس کے بعد میں دودھ لے کر گھر واپس آ گیا اور گھر آکر میں نے نہایا اور کپڑے چینج کیے اور اس کے بعد میں نے رات کا کھانا کھایا اور کھانا کھانے کے بعد میں اپنے گھروں میں چلا گیا اور وہاں میں نے کچھ دیر خبریں سنیں اور اس کے بحد اشاء کی اذان کا وقت ہو گیا اور میں نماذ پڑنے کے لیے مسجد میں چلا گیا مسجد میں جا کر میں نے سب سے پہلے وضو کیا اور سنتیں پڑھیں اور اس کے بحد میں نے باجماعت نماز ادا کی اور اس کے بحد میں گھر واپس أگیا اور گھر أکر میں کچھ کے پاس بیھٹا اور کچھ باتیں کیں اور اس کے بحد میں اپنے کمرے میں چلا گیا اور وہاں میں نے کچھ دیر اسٹڈی کی اور اس کے بحد میں بہت تھک چکا تھا اور مجھے بھت نیند أ رہی تھی اور اس کے بحد میں سو گیا ۔دوستو یہ تھی میری أج کی ڈارٔی جو میں أپ کو بتایٔ ہے اور امید کرتا ہوں کہ أپ دوستوں کو اچھی لگی ہوگی

Sort:  

Sir your post is very beautiful and very amazing i like very much

good post bro
keep it up
you are doong good work.

 3 years ago 

So beautiful photography and post thanks for sharing your post with us 🙂

Thank you jnab

This is nice and amazing to see that your area has many facilities and it is a very nice and so much beautiful area.

Nice post and the animal is good looking and the road is nice.

Thank you sir

This is nice and amazing to see that your area has many facilities and it is a very nice and so much beautiful area.

sir I saw your post today. your post is very beautiful and very nice. I like your post very much. you are doing good work

Sir I saw your post today.your post is very beautiful.i like your post very much.you are doing good working.your work is very good

Sir I saw your post today.your post is very lovely.uour post is very beautiful.your work is very good

Sir your post is nice keep it up

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64261.31
ETH 2787.80
USDT 1.00
SBD 2.66