You are viewing a single comment's thread from:

RE: Buffer

in Cashflow Kinders3 years ago

Goede vraag stijn maar daar kan ik helaas geen goed antwoord op geven.... ik weet jullie situaties niet dus ik weet niet hoeveel geld je kan investeren...

Begin anders met een beetje geld wat je kan missen en kijk wat het effect is van die boost aan je account.

Sort:  

Hahaha, politiek correct antwoord. Ik zal eens wat gaan proberen. Heb je iets van een social account of mailadres waar ik met privévragen terecht kan? Eventueel tegen vergoeding uiteraard.

Hahahah vergoeding? Naja je mag me best steem geven hoor maar hoeft natuurlijk niet!

roy_woudstra is mn instagram
[email protected] is mn email

Leef je uit ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57020.43
ETH 3081.72
USDT 1.00
SBD 2.41