LAATSTE WEEK UPVOTES KOPEN - LAST WEEK OF BUYING UPVOTES

in Cashflow Kinders2 years ago (edited)

Ja je leest het goed. Ik ga stoppen met het leveren van de upvotes....tenminste met de gekochte upvotes.

Ik heb even zitten rekenen en het is eigenlijk best zonde wat ik nu doe met steemit. Ik verdien er namelijk nu niet echt veel aan. Gelukkig help ik er wel mensen mee door de mensen te helpen die wel upvotes kopen maar goed van die paar euros word je ook niet heeel veel beter toch? ;)

Maaar je gaat er indirect wel iets aan hebben in de vorm van give aways en (hopelijk) leuke filmpies in de toekomst. Wat ik namelijk ga doen is:

Ik ga de "kleine" hoeveelheid aandelen die ik nog op Trading212 heb verkopen zodat mijn account helemaal leeg is en dit geld ga ik ALLEMAAL op steemit zetten in de vorm van SteemPower, vervolgens delegaten en elke dag even een random post eruit knallen om zo upvote moneys elke dag te claimen. Daarna kan ik op youtube precies delen HOE ik een portfolio zou samenstellen met goede aandelen en dat soort dinkies.

Dit geeft mij weer een extra vorm van passieve cashflow die ik voor andere dingen ga gebruiken waarover ik weer filmpies kan maken die voor jullie hopelijk leuk maar zeker leerzaam zullen zijn.

Nou genoeg getypt...dit is natuurlijk best risicovol want Crypto maar ik heb gelukkig nog genoeg aandelen op Degiro die me door de winter kunnen helpen bij wijze van spreken :)

Ik ga uiteraard hier nog een video over maken EN uitleggen WAT ik precies ga doen zodat jij steemit ook in een passieve inkomstenbron kan omzetten en er wat aan kan verdienen.

  • DUS DE KOMENDE WEEK IS DE LAATSE WEEK DAT JE WAT KAN VERDIENEN AAN MIJN UPVOTES!!!!
Sort:  

Oh jammer maar ik begrijp het wel lekker bezig en thx voor de upvotes

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59036.72
ETH 2970.23
USDT 1.00
SBD 3.73