Even testeennn

in Cashflow Kinders3 years ago

Mieke heeft een lammetje
lammetje, lammetje
Mieke heeft een lammetje
lammetje van wol
Mieke heeft een lammetje
lammetje, lammetje
Mieke heeft een lammetje
lammetje van wol

Mieke heeft een lammetje
lammetje, lammetje
Mieke heeft een lammetje
lammetje van wol
Mieke heeft een lammetje
lammetje, lammetje
Mieke heeft een lammetje
lammetje van wol

Sort:  

Ik heb een vraagje ik wou wat steem van mij omzetten is solana (25 maar) maar ik heb nog geen bitvavo ben pas over 5 maanden 18 weet je misschien nog een goeie exchange site of hoe ik het op een andere manier erop kan zetten alvast bedankt :) en lekker bezig met je steem

Naar solana....jeetje daar vraag je me wat...

Euuhhh volgensmij kan je dat het beste doen via binance. Ik weet alleen niet 100% of dit wel kan want heb nog nooit solana gekocht en verstuurd naar een blockchain.

Weet trouwens ook niet of je onder de 18 binance kan gebruiken maar anders moet je me maar even een berichtje doen op discord...dan help ik je daarmee :)

oh thanks ik zal je eff toevoegen op dis

Heb je geadd

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68694.24
ETH 3284.21
USDT 1.00
SBD 2.77