Mijn crypto probleem

in Cashflow Kinders3 years ago

Oke ik zie dat er veel mensen op deze community aan crypto doen, en dat snap ik volledig ik vind het zelf ook ontzettend interessant, maar voor mij was het een beetje verpest sinds afgelopen jaar. ik kocht een paar tientjes aan dodge coin omdat dat toen een hele hype was. Dat stijgde een klein beetje dus toen verkocht ik het na een paar weken en kocht ik lite coin. Litecoin steeg die week ongeveer 175% dus ik wachten nog heel even totdat ik dacht dat die zou gaan dalen en wou het toen gaan verkopen. Maar toen ik op verkopen klikte stond er dat het die week erg druk was en ik het nog niet mocht verkopen als het onder de 100 euro was. Dus toen heb ik die week litecoin zwaar zien dalen en vanaf het moment dat ik het weer kon verkopen had ik verlies gemaakt.

haha dit verhaal moest ik even kwijt. Ik wil er binnekort misschien weer mee beginnen maar dan iets beter mijn research doen en geen blox gebruiken maar bitavo.

Sort:  

Goed idee. Op Bitvavo heb je dit soort rare praktijken niet.

gewoon binance gebruiken, alleen door restricties nu een creditcard nodig om euro's te storten/opnemen

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 53622.13
ETH 2208.05
USDT 1.00
SBD 2.29