CLUB5050 🔱 Relay "Through the Looking Glass" # 5. Unusual history... Незвичайна історія

in SteemitContest2 years ago (edited)

image.png

Привіт, я з України!

Ось і знову я приймаю участь в Естафеті від @strecoza "Задзеркалля"...

Сьогодні розповім вам історію, що зі мною трапилася два дні тому.
Вирішила я підстригтися, тим паче, що ліфт запустили і не треба було пішки спускатись з дев'ятого поверху, а потім знов підніматись...

Зазвичай мене стриже мій перукар, але зараз вона виїхала у Польщу, подалі від цієї проклятої війни.

Ну так ось, зайшла я в ліфт, сфотографувала себе такою, як була до підстрижки і відправилася назустріч своєму новому образу...)))

Приходжу в перукарню - мене направляє адміністратор до майстрині, яка же підстригаж молоду жінку... Після недовгого чекання вона запрошує сісти мене в крісло...

Тут їй дзвонять по телефону, вона вибачається і виходить, а я фотографую все навкруги, та і себе в кріслі...)))

image.png

Приходить перукар, я їй показую фотографію стрижки, яку я хочу - знайшла в інтернеті.)))

image.png

А тепер подивіться, як ця "майстриня" мене підстригла...(((

image.png

Тепер дивлюсь на себе та думаю, що, може перуку вдягати, коли на вулицю піду?!)))

Дякую @strecoza за чудову естафету!

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you from the bottom of my heart for your support!

 2 years ago 

Все буде гарно!
я теж була підсриглась, хотила так щоб тільки феном пройтись та й все, але ж мушу носити заколку... Такі перукарі...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59231.42
ETH 2599.06
USDT 1.00
SBD 2.45