You are viewing a single comment's thread from:

RE: THE DIARY GAME: 20 квітня 2022р. Дівчата пішли гуляти)) @olesia і @strecoza

in SteemitContest2 years ago

Треба було купити все ж таки мені санкційних прокладок, що ж я так протупила). Коли ще зустрінемося)

Sort:  
 2 years ago 

зустрінемось по любому, може і ще когось с собою візьмемо і підемо гуртом по прокладки)))

@darina14, @nastena09 і всім бабським батальйоном підем)

 2 years ago 

а то як же, оце буде розвага)) я ще хочу масочки докупили, мені сподобались))

А я краску купила, пам'ятаєш? То покрасилась вчора. Колір геть не то(. Ооой, я не можу, зараз Арештович наш каже увага, відбій тривоги. Клас, задовбала тривога.

 2 years ago 

але все рівно гарна?

Темний колір, я старіше виглядаю)

Я навпаки тілька за. Щоб зустрілися десь в кафе

А магазини? Кава у кафе то також, само собою)

Вибирати санкційні товари, я тільки за. Це можна цукор подивитися і бургерів схомячити)))

І зошитів с листами А4 прикупити!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61436.18
ETH 2381.46
USDT 1.00
SBD 2.55