Quarantine Painter - Молер у карантину

in OCD4 years ago

IMG_2507.JPG

IMG_2510.JPG

If you can't go outside, here's one idea of what you can do when quarantined. I asked my mom to buy a color I like. I was very bored today so I decided to tidy the hallway, which my mom agreed with.
Ако не можете да изађете напоље ево једна од идеја шта можете да урадите када сте у карантину. Ја сам тражила од моје маме да купи боју која се мени свиђа. Мени је данас било много досадно тако да сам одлучила да окречим ходник са чиме се моја мама сложила.

IMG_2509.JPG

IMG_2521.JPG

First, I protected all surfaces and walls that I do not want to be painted. And then I first trimmed the ceiling. I was most worried about the ceiling because I have to be on the ladder all the time and look at the ceiling. So it kind of twisted in my head. After I trimmed the ceiling, I waited for it to dry nicely to protect it. After doing all this, I threw away the job I wanted to get. Of course, it wasn't all over, so this job is waiting for me tomorrow.
Прво сам све површине и зидове које не желим да буду окречени заштитила. А затим сам прво окречила плафон. Око плафона сам се највише мучила јер треба да будем све време на мердевинама и гледам у плафон. Тако да ми се мало завртело у глави. Накох што сам окречила плафон, сачекала сам да се лепо осуши како бих и њега заштитила. Нако што сам све то урадила бацила сам не на посао до којег сам и желела да стигнем. Наравно није се све завршило, тако да ме овај посао чека сутра.

IMG_2523.JPG

IMG_2525.JPG

And how do you kill boredom in this awful period? I barely survive, staring at my phone all day. I think I'm going to go crazy on the phone. I couldn't stand it anymore so I became a painter. I found it very interesting in painting the walls. I also recommend that you find some interest, a new hobby, or learn something new to do. I have never painted walls before and this was an opportunity to see how it works.
А како ви убијате досаду у овом грозном периоду? Ја једва преживљавам, по цео дан гледам у телефон. Мислим да ћу да полудим од телефона. Нисам могла више да издржим тако да сам постала молер. Било ми је баш занимљиво кречући зидове. Препоручујем и вама да нађете неку занимацију, нов хоби или да научите нешто ново да радите. Ја никада пре нисам кречила и ово је била прилика да видим како се то ради.

IMG_2522.JPG

IMG_2508.JPG

TO BE CONTINUED...

MAYBE :D

steemit-follow-gif-button.gif

Sort:  

Thank you for posting this in English and Serbian!
It's helpful for me to learn to speak Serbian.
Hvala!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64243.42
ETH 3152.93
USDT 1.00
SBD 4.28