You are viewing a single comment's thread from:

RE: My 2020: Just a normal day in my life

in OCD5 years ago

To si s tím jídlem fakt vždycky takhle hraješ?! To je neuvěřitelné :D Jinak jsi to popsala moc hezky, úplná idylka :)

Sort:  

Ano, ano, kazdy den :) Teda ked necestujem.. v podstate ma to teraz zivi. Som ambasadorkou pre nejake znacky a dostavam aj objednavky na marketing. A hlavne, strasne ma to bavi :) Ovela lepsie ako ked som pracovala v kancli. To bol horor a dlho mi trvalo, kym som sa z toho dostala..

A dakujem! Ano, taka idylka. V minulosti som nedbala na svoje psychicke zdravie a len som robila a robila a robila. Samozrejme, ze som mala vela penazi, ale ziadny cas a postupne sa to zacalo prejavovat nielen psychicky, ale aj fyzicky. Tak som si povedala, ze toho bolo dost a teraz zijem ovela lepsie. A robim to co ma bavi. A bude to este lepsie, ked sa mi konecne podari otvorit tu restauraciu, co planujem :)

Úplně ti rozumím ;) Už dávno jsem zjistil, že psychické a fyzické zdraví člověka jsou spojené nádoby a že když žiješ klidný život s minimem stresu, tak se to okamžitě projeví i na tvé fyzické schránce :)

Tak ať se máš i nadále tak fajn a ať se jednou podaří otevřít i tu restauraci ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61870.12
ETH 2401.56
USDT 1.00
SBD 2.53