Achievement 1 ( Yusif kimdir) Steemitdə keçən 3 il

in Newcomers' Community3 years ago

IMG_20210528_172431.jpg

Men Yusif 29 yaşım var 3 il bunnan qabağ Emim oğlu mirinin sayəsinde steemite geldim ve burda Revanla tanışdım ilk başda Azərbaycan kamandasını qurmağa çalışdığ ve bele 8-10 nefer olduğ ama bir müddet keçdi ele olduki birez ara verdim nese birez çetin geldi çünki yazdığım yazılara heçkim reaksiya vermirdi öz kamandamız 8-10 nefer nese baxırdı ordanda 3-5 nefer reaksiya verirdi belelikle soyumağa başladım.

IMG_20210528_172259.jpg

YENİDEN STEEMİTE BAŞLAMAĞA BU SƏFƏR GÜCLÜ BİR KAMANDANIN YIĞILMASINA VE BU İŞİ MÜKEMMEL GÖRMEYE QERAR VERDİM..

Elədə oldu kamandamızın get gede artmasını inkişafını gördükce dahada heveslenirem düzdü ses az alsamda inanıramki bizimde artdığca gücümüz çox olacağ.#revan746 başda olmağla kamandamız qurulmağa başladı.

BİREZDE ÖZÜMNEN DANIŞIM.
Men ovaxtdi sintezator qarmon mektebine getdim ve diplom aldım menim hevesim footbola olub sadece kiçik yaşlarında 2 ci mertebeden yixılmışam heyete jek pilekenlerinin üstüne ve trama almışdım 18 yaşına kimi başımda bərk ağrılar olurdu sümük çatlamışdı o üzden meni musiqiye qoydularki qaçmıyım oturum işdiyim..

20160425_161413.jpg
Ama heçneye baxmayarağ bir müddet sonra esgerliye getdim geldim Yanğınsöndürmede işlemeye başladım bu şerefli işimi çox sevirem insanlara ve emlakın qurtarılmasına cannan başnan gedirem.

IMG_20210209_164908.jpg
2övladım var canlarım men olarsız heçneyem olarla nefes alıram.Heyatımın qalan hissesinide olar üçün çalışıram ve isteyiremki olar ne istedi olsun.

Qayıdağ steemite burda olan Azerbaycan ve türkiye kamandası böyük bir işler görmek ümidiyle her kese teşekkür edirem.

Sort:  

Hi welcome to our community
Follow my link

https://steemit.com/trending/hive-112466

Wow Army Man from your Area @svm038 <3

Ratings:3
Congratulations !
You have successfully completed achievement 1 on "Verification Through Introduction". Your next task is to complete
Achievement 2 : Basic Security on Steem .

Yusif, sizə uğurlar diləyirəm.

 3 years ago 

çox sagolun

 3 years ago 

Hi, @yusif79,

Your post has been supported by @saxopedia from the Steem Greeter Team.

 3 years ago 

Bienvenido amigo, un placer.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60061.12
ETH 3196.84
USDT 1.00
SBD 2.45