Compilation of Achievement Tasks by @whyshy

in Newcomers' Community3 years ago (edited)

Başarı Görevlerinin Derlenmesi

Merhabalar, tekrar beraberiz. Steemit topluluğunu tekrar aktif kullanmaya başladığım zamandan bu gune sadece 12 gün geçti. Fakat bu geçen 12 gün benim içi yoğun aynı zamanda eğlenceliydi. Bu 12 günde Kazanım görevlerinin tamamını sizlerle paylaşarak başarılı bir şekilde tamamladım. Bu kısa süre içerisinde bu kazanım görevleri steemitte bilmediğim bir çok özelliği bana kazandırdı. Bu platformu daha bilinçli kullanmaya başladım da denebilir. Şimdi bu görevler sayesinde aradığım şeyleri rahatlıkla bulabiliyorum. Bu görevleri yaparken benim için sıkıcı şekilde geçmedi aksine çok eğlenerek ve öğrenerek bu görevleri tamamladım. Bu zamana kadar yapılan kazanım görevlerinin, tek başlık altında derlemesi aşağıda sıraladığım şekildedir.

Benzetme olarakta bu resmi kullanıyorum. Duvarı yükseltmek için önce tuğlaları düzenli dizmek gerekir.

1349.jpg
Kaynak

Sağlıkla Kalın. Hoşçakalın.

Sort:  

merhaba başarı görevlerini tamamladınız.

 3 years ago 

Hi, @whyshy,

Your post has been supported by @heriadi from the Steem Greeter Team.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67364.26
ETH 3322.90
USDT 1.00
SBD 2.71