Sort:  
 2 years ago 

I no old o boss. I dey do am based on say my boss (you) don do am and I never do am. Plus normally anywhere money dey without setting percentage, we gats follow am up

 2 years ago 

😆😆

 2 years ago 

Make I drop wallet address make you show me love?

 2 years ago 

😆😆 no drop anything oo

 2 years ago 

Lel.

Laugh extremely loud🌚

 2 years ago 

Just so know know, it's not good to play with women's feelings. You happen to do that alot and as your brethren, I advice you to refrain from that

 2 years ago 

Thank you very much for your wise words

As you are well aware I have heeded to your advice and reduced my interaction to women

 2 years ago 

Lol not reduce o. Iono what you heard. I said stop toying with hearts. Sha na cruise abeg inspire my next post I don reach writer's block

 2 years ago 

🧑‍🤝‍🧑

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62784.34
ETH 3337.95
USDT 1.00
SBD 2.47