Achievement1//Merhaba Steemit Ailesi

in Newcomers' Community3 years ago
![WhatsApp Image 2021-11-15 at 19.18.26.jpeg]()

Merhaba , Ben Adem, Steemıt ailesine yeni katıldım. 40 yaşındayım. Anadolu üniversitesi İşletme Fakültesi mezunum. Ayrıca Akdeniz Üniversitesinden Öğretmenlik belgesini aldım. Milli Eğitim Bakanlığı bünyesinde İlkokul da memur olarak görev yapıyorum. Bu görevimi beş yıldır sürdürüyorum.

6e2ce2e9-07b8-4fd8-a530-f23042e7c010.jpg

Aslen Karadeniz Bartınlıyım. Ama yaklaşık on altı yıldır Antalya da yaşıyorum. İkinci memleketim oldu diyebilirim. Steemit ile bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine tanıştım. Toplulukta yazılan yazıları paylaşılan resimleri gördükçe, Bu platformda benim de olmam gerektiğini düşündüm. Sizlerle ileriki zamanlarda gezdiğim gördüğüm ve başımdan geçen ilginç olayları paylaşmak için sabırsızlanıyorum.

daf656ca-8ee1-4607-922c-e81c4845473d.jpg

Hobilerim arasında doğa yürüyüşleri yapmak, tenis oynamak, yüzmek ve tiyatro izlemek yer alır. Burada sizlerle Antalya’nın eşsiz doğasında geçirmiş olduğum vakitleri paylaşacağım. Ayrıca yedi yıldır profesyonel olarak oynadığım tenis maçlarından bahsedeceğim. Bu spora ilişkin her türlü bilgi ve resimlerimi de paylaşarak sizlerle birlikte olacağım.

32b000e0-2644-4fc9-8082-a585ecd5f503.jpg

Bir dahaki yazımda görüşmek üzere sağlıcakla kalın.

Sort:  
Loading...
 3 years ago 

Aramıza hoşgeldiniz :) güzel paylaşımlarınızı bekliyoruz

 3 years ago 

Hoşbuldum. Paylaşımlarıma devam edeceğim.

Loading...

Merhaba hosgeldiniz. Çok iyi düşünmüşsünuz kayıt olarak 😊 ailemize hoşgeldiniz. Başarı 1 göreviniz onaylandı. Telegram kanalını mutlaka takip edin.

Oran 3

Steemit turkiye temsilcisi

 3 years ago 

Çok Teşekkür ederim. Güzel karşılamanız beni çok mutlu etti.

 3 years ago 

Hi, @travel777,

Your post has been supported by @reddileep from the Steem Greeter Team.

 3 years ago 

Teşekkür ederim..

Ailemize hoş geldiniz 🙏🙏

 3 years ago 

hoşbuldum. Sıcak karşılamanız beni çok mutlu etti. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57159.76
ETH 2351.81
USDT 1.00
SBD 2.38