Achievement 1 İntroduce Myself

in Newcomers' Community3 years ago (edited)

Herkese merhaba Steemite yeni katıldım. Bu platform konusunda hiçbir bilgim yoktu. Ama @svm038 'den platform hakkında bilgi aldık . İlk önce ablam @efza üye oldu . Çok ilgimi çekti bende üye olmaya karar verdim . Ismim Sümeyye 20 Yaşındayım. Türkiye'de Kayseri de yaşıyorum.Ögrenciyim . Son sınıf olduğum için şuan hem staja gidiyorum hem ders çalışıyorum.

Remini20211218205442084.jpg

Steemit Bilgisi

Bu platform kuzenim @svm038 den duydum , @efza öğreniyorum . Ilk basta cok karisik geldi ama neden yapamayim dedim bende kayıt olmak istedim. .Sistemi çalışıyorum. Keyifle yazıdan para kazanmanin ve guzel yazilar okuyacagimi dusunuyorum.

Egitim hayatim

Çocuk gelişimi okuyorum. Son sınıf öğrencisiyim.

Hobilerim

Resim yapmayı ve müzik dinlemeyi severim. El sanatları ile uğraşmayı severim .

Kripto para bilgisi

Kripto bilgim hiç yok. Bu platformu da kripto olarak görmüyorum. O yüzden başlamaya karar verdim. Ve elimden geldiğince aktif olacağım.

Ilgi alanlarim

Fotoğraf cekmeyi, arkadaşlarımla vakit gecirmeyi , film ve dizi izlemeyi severim.

Simdiden destekleriniz icin cok tesekkur ederim.

Sort:  
Loading...
 3 years ago 

Aramiza hosgeldin canimm basarilarin daim olsunn

Merhaba steemite hosgeldin. Başarı 1 gorevini onayliyorum. Topluluklara üye olmayı unutma.
Oran 3

 3 years ago 

Hi, @sumeyyeblog,

Your post has been supported by @tarpan from the Steem Greeter Team.

Welcome to Steemit where originality is rewarding.
You can download one of the best online wallet to save your steem using this link.
https://app.roqqu.com/signup?ref=GcW9OTb77Nn8ZLes8CbD

dont write comment spam !!!!!!!!!

Hello @sumeyyeblog,
welcome to Steemit world.
Have fun.

Best regards.

 3 years ago 

Selamat datang , selamat bergabung dengan steemit .. saya juga pendatang baru

 3 years ago 

I really want to know you, can we get acquainted. greetings from me @muchin

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58088.10
ETH 2353.31
USDT 1.00
SBD 2.44