Achievement 1st post introduction 8november 2023

in Newcomers' Community6 months ago (edited)

IMG20231108134444.jpg

بسم اللہ الرحمن الرحیم یہ ہے میری تیسری انٹروڈکشن پوسٹ میں نے پہلے بھی کئ دفعہ انٹروڈکشن پوسٹ لگائ لیکن میری ویریفکشن نہیں ہوئ آج پھر میں اپنی انٹروڈکشن پوسٹ لگا رہی ہوں میرانام صغرای خان ہے میری طرف سے سٹیمٹ کے تمام ورکر کو
اسلام علیکم
میرے ابو کا نام غلام سرور خان وہ ایک مزدور ہے کھیتی باڑی کا کام کرتے ہیں اور ہم چھ بہن بھائ ہے چار بہنیں اور دو بھائ ہے میرے دو بھائ چھوٹے ہیں وہ سکول جاتے ہیں میری عمر سترہ سال ہے اور میں نے ابھی حال ہی میں آٹھویں پاس کی ہے اور میرا تعلق سلطانوالہ کے چھوٹے سےگاؤں سے ہیں اور جہاں پر ارننگ کا کوئ اور ذریعہ نہیں ہےاور ہمیں گھر سے نکلنے کی اجازت نہیں ہے پھر ایک دن میری ملاقات نورین سجاول سے ہوئ باتوں باتوں میں زکر ہواتو اس نے مجھے سٹیمٹ کے بارے میں بتا یا کہ گھر بیٹھے تم کافی ارننگ کر سکتی ہو تو میں نے اس سے کہا کہ مجھے اکاؤنٹ بنواکر دینا تو اس نے سر یوسف ہارون کی مدد سے مجھے اکاؤنٹ بنوا‌کر دیا جب میرا اکاؤنٹ بنا تو میں بہت خوش ہوئ

Bismillah ur Rahman ur Rahim this is my third introduction post I have posted introduction post many times before but my verification is not done today again I am posting my introduction post my name is Saghrai Khan from me to all steemt workers
may peace be upon you
My father's name is Ghulam Sarwar Khan, he is a laborer, he works in agriculture and we have six brothers, four sisters and two brothers. I have two younger brothers who go to school. I am from eighth pass and I belong to a small village of Sultanwala where there is no other source of income and we are not allowed to leave the house. Tell me about how you can earn enough sitting at home, so I asked him to create an account for me, so he created an account for me with the help of Sir Yusuf Haroon. When my account was created, I was very happy..

میری پسندیدہ جگہ

لاہور شہر مجھے بہت اچھا لگتا ہے اور وہاں کی بادشاہی مسجد بہت خوبصورت ہے لوگ اس جگہ پر بہت زیادہ آتے جاتے ہیں اور یہاں پر چڑیا گھر بھی ہے اور وہاں پر بہت سے جانور ہیں شیر چیتا لیکن مجھے ہاتھی بہت پسند ہے اور مجھے آنلائن کام کا تجربہ کوئ نہیں ہے اور میں کرپٹو کے بارے میں نہیں جانتی لیکن ٹریڈ ورک میں سیکھنا چاہتی ہوں اور کرنا چاہتی ہوں میں کوشش کروں گی کہ سٹیمٹ پر بہت کچھ سیکھوں اور آگے بھی دوسروں کو ب

favorite place

The city is very beautiful, but Lahore city is very beautiful to me and the Badshahi Mosque there is very beautiful. I like elephant very much and I have no experience of online work and I don't know about crypto but I want to learn and do trade work I will try to learn more on steemit and tell others further.

میری پسندیدگی اور نا پسندیدگی

اور مجھے کہانیاں ناول پڑھنے کا بہت شوق ہے اور کچھ نہ کچھ لکھنے کا تو میں تھوڑی بہت شعرو شاعری بھی لکھتی رہتی ہوں اور احمد فراز کی شعرو شاعری بھی مجھے بہت وہ میرے پسندیدہ شاعر ہےاور مجھے کھانے میں چاول بہت اچھے لگتے ہیں اور کبھی میٹھے چاول بھی سامنے آجائیں تو وہ بھی کھا لیتی ہوں اور ڈرامہ دیکھنے کی بھی شوقین ہوں کافی حد تک‌کتابیں پڑھنے کا بھی شوق ہے مجھےاور میں سر یوسف ہارون اور نورین سجاول کی بہت بہت شکر گزار ہوں انہوں نے مجھے اس پلیٹ فارم پر‌ کام کرنے کا موقع دیا اور کافی زیادہ‌رہنمائ کی میری سٹیمٹ کے تمام لوگوں سے گزارش ہے کہ میری انٹروڈکشن پوسٹ کو زیادہ سے زیادہ پسند کریں اور تاکہ میں ہرروز اپنی نئ پوسٹ کے ساتھ سٹیمٹ پر اپنی راۓ کا اظہار کر سکوں یہ ہے میری آج کی انٹروڈکشن پوسٹ پلیز ووٹ اور کمنٹس کریں

My likes and dislikes

And I am very fond of reading stories, novels and writing something, so I write a lot of poems and poems and I also like Ahmed Faraz's poems and poems, he is my favorite poet and I like rice very well and sometimes sweets. If rice comes in front of me, I also eat it and I am also fond of watching drama. I am also fond of reading books to a great extent. Diya and much more guidance I request all my steemit people to like my intro post as much as possible and so that I can express my opinion on steemit with my new post every day here is my intro post today please vote and Make comments

IMG-20231108-WA0049.jpg

IMG-20231108-WA0048.jpg

IMG-20231108-WA0050.jpg

#Yousaf Haroon khan
Noureensajawa very beautiful to me and the Badshahi Mosque there is very beautiful. I like elephant very much and I have no experience of online work and I don't know about crypto but I want to learn and do trade work I will try to learn more on steemit and tell others further.
Special thanks

Sort:  
 6 months ago 

Welcom to steemit sughra khan

 6 months ago 

Welcome here
آپ اپنا فیس بک اکاؤنٹ کا لنک پوسٹ میں مینشن کریں.
آپ کا اکاؤنٹ جلد اپروو ہو جائے گا

M face book use ni karti

 6 months ago 

Hola amiga BIENVENIDA, a la plataforma, podrás ejecutar muchos contenidos de calidad...

Dentro de ellos podrás presentar esos jardines con hermosas rosas y enseñar a un amplio público cada una de tus habilidades...

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60166.58
ETH 2964.21
USDT 1.00
SBD 3.79