Achievement 1 : 04.12.2021 verification via login @snky

in Newcomers' Community2 years ago (edited)

2723E4A5-3A7A-405B-9E44-9539A9166274.jpeg

Hello steemit family… merhaba steemit ailesi ben bilal İstanbul da oturuyorum trabzonluyum ve trabzonsporluyum 32 yaşındayım evliyim 1 kızım var 16 aylık adı İpek yavaş yavaş konuşmamada başlıyor ama genelde anne diyor baba demiyor fazla umarım kısa zamandada baba demesini çok isterim …@ylmzayan sayesınde steemit ailesine katıldım..
Delikli saç imalati yapıyoruz pres makinesinde kendı işimiz babamla beraber dükkanı işletiyoruz..
Hobilerim futbol,yüzmek,gezmek ve arabalara biraz düşkünümdür ..tatil yapmayınca çok severım özellikle denizi ve kamp yapmayı çok severim..ayriyetten fanatik Trabzonspor taraftarıyım..genelde evle iş arası geçiyor sadece pazar günleri gezerim eşimle ve kızımla vakit geçiririm .. eşim ve ben çaliştığım için kızımıza babanesi bakıyor ve çok özlüyoruz ıkımızde kızımızı akşama kadar çok özlediğimiz için 2-3 kere görüntülü arıyoruz ve akşam kızımızı almaya gittiğimizde kızımızın bizi gördüğü zaman ki mutluluğu ve gülmesini de hiç birleyen değişmem onun gülüşüne ben kurban olurum …

E0339D4C-E8A9-4836-85E0-EA6734A357AF.png

yılda fırsat buldukca trabzona gıderım orda kuzenlerim var ve arkadaşlarım var onlarla vakit geçirmeyi çok severım genelde ama bızım için gün gece başlıyor Trabzon’da hafta sonları oldumu sabaha kadar okey ve pişti oynarız muhabbet ederız sabahlara kadar..paylaşacağım postlar hepsi bana ait olacaktır elimden geldiği kadar paylaşım yapacağım iyi günler dilerim …

Sort:  
 2 years ago 

Hi, @snky,

Your post has been supported by @wilmer1988 from the Steem Greeter Team.

Loading...
Loading...

Aramıza hoş geldin 🙏😊

 2 years ago 

Aramıza hoşgeldin Bilal 😊 hayırlı olsun

Merhaba başarı 1 göreviniz onaylandi. Bir sonraki göreve geçebilirsiniz.
Oran 3

 2 years ago 

Yakışır 😅 hoşgeldin

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69067.71
ETH 3754.33
USDT 1.00
SBD 3.72