Achievement 1 || My Post Intoduction @shahzaib3347

in Newcomers' Community3 years ago

Snapchat-2131376543.jpg

میرا تعارف

میرا نام شاہزیب علی ہے میرے والد کا نام محمد احمد ہے اور میں ضلع اوکاڑہ میں پیدا ہوا ہوں مجھے اپنی فیملی سے بہت زیادہ پیار ہے اور مجھے بڑی خوشی ہے کہ مجھے اس پلیٹ فارم پر آنے کا موقع ملا اور میں اپنے اسکول کے صدر سے بھی پاک کرتا ہوں جنہوں نے مجھے پڑھایا اور پڑھ لکھ کر میں آج اپنا کام کر رہا ہوں تو انشاء اللہ میں اس پر محنت کروں گا اور ضرور اپنا وقت دونگا اور محنت سے کام کروں گا

میری تعلیم کی سرگرمی

میں نے اپنی تعلیم اپنے ایک اسکول سے حاصل کی میرے اسکول کا نام گورنمنٹ ہائی سکول تھا جیسا کہ آپ لوگوں کو معلوم ہے کہ آج کل گورنمنٹ سرکاری سکول میں تعلیم عام ہو گئی ہے اور حالات سے زیادہ محنت سے پڑھاتا ہے میرے اللہ نے مجھے میں نے پڑھایا اور میں ان سے پڑھا میں نے میٹرک کا امتحان آپ نے ہائی سکول سے کیا اور اب میں اپنا کام کر رہا ہوں

Snapchat-1600172204.jpg

میرے کام کا آغاز

جب میں نے میٹرک کا امتحان پاس کیا تو میرے والد صاحب نے مجھے بولا بیٹا کوئی کام کر لو کام کے سوا کچھ نہیں ملے گا آپ کو نوکری پر نہیں ملے گی بہتر ہے آپ کام کر لو ۔ تو میں نے اور میرے بابا مین کرام نے کام سٹارٹ کیا یہ میرا ایک چھوٹا سا کام ہے میں روزانہ گلی محلوں بازاروں میں امرود بیچتا ہوں اس میں کوئی شرم حیا والی بات نہیں کیونکہ محنت والا کام ہے محنت والا کام ہر بندہ کامیاب ہوتا ہے

میرا سٹیٹمنٹ پر آنے کا مقصد

میرا اسپیڈ کم آنے کا مقصد صرف ایک ہی ہے کہ میں اپنے آپ کو بہتر طریقے سے ڈال سکوں اور روزی کما رہا ہوں اور اپنے حالات بہتر کر سکوں اور دعا ہے آپ بھی میری سپورٹ کریں گے ۔ مجھے تھوڑے دن پہلے میرے دوست نے تھوڑا سا بتایا اور میں نے تھوڑا سا سنا اور اس کے بعد مجھے معلوم ہوا اس پر آنا چاہیے اور محنت سے کام کرنا چاہیے تو میں نے اپنا اکاؤنٹ بنایا اور میں نے پہلی پوسٹ لگائی

Snapchat-1174330538.jpg

کرپٹو کرنسی کے بارے میں

مجھے کرپٹو کرنسی کے بارے میں اتنا زیادہ نہیں پتہ میں نے میٹرک کے امتحان میں سنا ہوا تھا کہ فوٹو کرنسی ہوتی ہے اس سے لوگ پیسے کماتے ہیں ان کے الگ الگ کون ہوتے ہیں لیکن میں نے اس کے بارے میں مزید نہیں سنا ہوا امید ہے آپ مجھے اس کے بارے میں بتائیں گے اور میری رہنمائی کریں گے

napchat-1073246491.jpg

میرا کاروبار کی چند تصاویر

الحمدللہ مجھے بڑی خوشی ہوتی ہے کہ آج میں اپنے پاؤں پر کھڑا ہوں کسی کے بل بوتے پر نہیں بلکہ اپنے پاؤں پر کھڑا ہونا سے کام کر رہا ہوں اور اپنی روزی کما رہا ہوں میرے اللہ پاک کا لاکھ لاکھ شکر ہے کہ اللہ پاک نے مجھے اس قابل بنایا کہ میں نے کال روزی کما رہا ہوں اور اچھے سے اچھے فرما کر رہا ہوں اور میرے پاس ہر وہ گاہک آتا ہے جس کو میں اچھے طریقے سے ڈیل کرتا ہوں یہ میرے کاروبار کے چند تصویریں ہیں جو آپ نے دیکھ لی ہوگی اللہ اس میں برکت ڈالے

Ameen

شکریہ آپ لوگوں کا

@hassanabid
@vvarishayy
@haidermehdi
@steemblog

Sort:  

Ratings:2
Congratulations !
You have successfully completed achievement 1 on "Verification Through Introduction". Your next task is to complete
Achievement 2 : Basic Security on Steem .

Thank You @hassanabid

Loading...
 3 years ago 

Hi, @shahzaib3347,

Your post has been supported by @sm-shagor from the Steem Greeter Team.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60164.54
ETH 2420.67
USDT 1.00
SBD 2.43