Achievement 1 : Verification Through Introduction

in Newcomers' Communitylast year (edited)

ہیلو پیارے دوستو یہ خدیجہ قیصر ہیں، میں 8 سال کی لڑکی ہوں۔ میں کچھ دوستوں اور بھائیوں کے ذریعے اس پلیٹ فارم پر آئ ہوں۔
میرے بھائی @binwaqas @ibtisamwaqas ہیں اور دوست @tasmia11 ہیں۔
میں ان دوستوں سے بہت کچھ سن رہا ہوں لیکن عمر کی پابندیوں کی وجہ سے تصدیق نہ ہونے کی وجہ سے میں اسے شروع نہیں کر سکا۔ لیکن اب میرے والد اس میں میری مدد کر رہے ہیں۔ میرے والد بنیادی طور پر اس اکاؤنٹ کو آپریٹ کریں گے۔ میں موبائل یا کمپیوٹر پر زیادہ نہیں لکھ سکتی۔
لیکن ہر گزرتے دن کے ساتھ میں نئی ​​چیزیں سیکھتی جاؤں گی اور اپنے طور پر لکھنے کی کوشش کروں گی۔

WhatsApp Image 2023-04-19 at 7.51.26 PM.jpeg

میں پاکستان کے صوبہ پنجاب کے شہر کالاباغ میں رہتا ہوں۔ دریا کے قریب ہمارا ایک خوبصورت آبائی شہر ہے۔
میں النور پبلک ماڈل سکول جو کہ کالاباغ میں ایک پرائیویٹ سکول ہے میں تیسری کلاس میں پڑھ رہی ہوں۔میں اس پلیٹ فارم پر نیا ہوں اور کرپٹو کرنسیوں کے بارے میں زیادہ نہیں جانتا ہوں۔ لیکن میں نے دوسرے لوگوں سے بہت کچھ سنا ہے۔مجھے نظمیں لکھنا، ڈرائنگ، پینٹنگز بنانا اور اپنے طریقے سے تخلیق کرنا پسند ہے۔میں یہاں کے لوگوں کو محظوظ کرنے کے لیے اپنی ڈرائنگ، میری لکھی ہوئی نظمیں اور بہت کچھ شیئر کروں گا۔ میں یہاں دوست بنانے آیی ہوں۔

WhatsApp Image 2023-04-19 at 7.51.24 PM.jpeg

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58067.54
ETH 2469.39
USDT 1.00
SBD 2.40