My achievement1 introduction post by @Salleem2002

in Newcomers' Community2 years ago

IMG-20220607-WA0003.jpg

My achievement1 introduction post by @Salleem2002

IMG-20220607-WA0002.jpg

اسلام علیکم
میرا نام سلیم گل خان ہے، میں دسویں جماعت کا طالب علم ہوں۔ میں نے گزشتہ ہفتے دسویں جماعت کا امتحان مکمل کیا۔ میرے ایک عظیم استاد یوسف ہارون خان ہیں۔ اس نے سکول میں سٹیمٹ کے بارے میں تعارف کرایا۔ میں سٹیمیٹ کے بارے میں جان کر بہت پرجوش تھا۔ ہمارے عظیم استاد یوسف ہارون خان نے ہمیں سٹیمٹ کے بارے میں ہر چیز سے آگاہ کیا۔

آج میری ملاقات جناب یوسف ہارون خان سے ہوئی۔ اس نے میری رہنمائی کی کہ سٹیمٹ پر کیسے رجسٹر ہوں اور سٹیمٹ پر کیسے کام کریں۔

یہ سٹیمٹ پر میری پہلی تعارفی پوسٹ ہے۔

#تعارف
میو کا نام سلیم گل ہے۔ میں نے اپنا مارٹک امتحان دیا ہے۔ میرے دو بھائی اور ایک بہن ہے۔ میرے والد کسان ہیں۔

#شوق
مجھے کتاب پڑھنا پسند ہے۔ مجھے فیس بک پسند ہے۔ مجھے کرکٹ کھیلنا پسند ہے۔ میں کرکٹ میں اچھا بلے باز ہوں۔ میں اپنے محلہ کی گلی میں اپنے دوستوں اور پڑوسیوں کے ساتھ کرکٹ کھیلتا ہوں۔
#شہر

میرے شہر کا نام پائی خیل ہے۔ پائی خیل بڑا شہر نہیں ہے۔ یہ ضلع میانوالی میں واقع ہے۔ میرا گھر شہر پائی خیل ہے۔ میں ضلع میانوالی میں پیدا ہوا۔
#خاندان
میرا خاندان اعوان ہے لیکن میرے والد نے کہا کہ ہم نے میرا نام سلیم گل خان رکھا۔ خان میرا عرفی نام بھی ہے۔

یہ میری ذات کے بارے میں میرا مختصر تعارف تھا۔ سٹیمیٹ میں شامل ہونے کے بعد میں بہت خوش ہوں۔ میں وعدہ کرتا ہوں، میں اپنا اصل کام سٹیمیٹ پر کروں گا۔

میں بہت مشکور ہوں استاد محترم یوسف ہارون خان کا کہ انہوں نے سٹیمٹ کے بارے میں معلومات دیں۔ میں امیر گھرانے سے نہیں ہوں۔ مجھے تعلیم کے لیے پیسوں کی ضرورت ہے۔ امید ہے کہ مجھے سٹیمیٹ سے اچھی مدد ملے گی۔

الله حافظ

IMG-20220607-WA0000.jpg

سر یوسف ہاروں خان کا بہت شکریہ
Thank great teacher @yousafharoonkhan

Sort:  
Loading...

سلیم آپ کو ہم سٹیم بلاک چین پر ویلکم کرتے ہیں۔میرے پیارے طالب علم مجھے امید آپ بہت کچھ سیکھو گے۔مجھے خوشی آپ نے اس پلیٹ فارم کو جوہن کیا۔ آپ باقی طالب علموں کو بھی بتاو اور انکو سیکھاو۔ آپ کسی بھی طرح کی راہنمائی کی ضرورت آپ مجھے فون پر کال میں ضرور گاہیڈ۔۔ خوش رہو۔۔❤❤❤

 2 years ago 

Marbni sir ap ki help di

Welcome to Steemit @salleem2002.

You have been successfully verified. You may proceed to the next task at your convenience.

Here are some basic guidelines for you:

  • Do not repost achievement tasks. Make changes within the first post, if requested.

  • Participate in other communities and interact with other users.

  • Power up atleast half of your post rewards to be eligible for club5050, club75 or club100 and qualify for curator votes.

R1

 2 years ago 

Hi, @salleem2002,

Your post has been supported by @event-horizon from the Steem Greeter Team.

Congratulations !!!

You got upvote from the Steemit Travel community.

Join the Steemit Travel community. We are here for you travelers.

We are also collaborating with @steem-database who has reached with 12 K SP to increase the value of your posts.

Share your travel stories with us.

Join Us:
Steemit Travel
https://steemit.com/trending/hive-163291

"Share Your Travel and Earn Money"

DELEGATION

We are very open to receiving delegations from anyone who wants to support the community. if you are interested in becoming a delegator for Steem-Database you can give any delegation you like :

Alternative links delegates to @hive-163291

50100200300400500
1000200030004000500010000

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63314.98
ETH 3233.91
USDT 1.00
SBD 3.88