Başarı Görevlerinin Derlenmesi // @ozgurblgn

in Newcomers' Community3 years ago

Herkese Merhabalar; Steemit platformuna katıldıktan sonra Steemit’in başarı görevlerini elimden geldiğince yapmaya çalıştım ve bitirdim. Takdirini siz değerli kullanıcı arkadaşlara bıraktım. Yapmış olduğum başarı görevlerini tek bir çatı altında toplayıp derledim. Yeni başlayanlara ya da başarı görevlerini yapmayan arkadaşlara bu görevleri yapmalarını tavsiye ediyorum. Bu görevler biz kullanıcıların Steemit’in bütün fonksiyonlarını öğrenmemiz için yaptırılıyor. Görevleri yaptıkça tecrübesizliğimiz yavaş yavaş profesyonelliğe dönüşüyor.
Gelin hep birlikte yapmış olduğum başarı görevlerine bir göz atalım.

Başarı Göreviİçerik
Görev 1Kendini Tanıtma
Görev 2Steem’de Temel Güvenlik
Görev 3Steem’de İntihal
Görev 4Markdown Kullanımı ve Kodları
Görev 5.1Steemworld.org
Görev 5.2Steemscan.com
Görev 5.3Steemyy.com
Görev 5.4Steemdb.io
Görev 6Küratörlüğü ve Topluluğu Anlamak

Başarı Görevi 1 Kendini Tanıtma

Steem’deki ilk başarı görevidir. Bu bölümde kısaca kendimden bahsettim. Steemit’i neden kullanmaya başladığımı steemit’e dair beklentilerimi kısaca paylaştım.

B96F28FB-0AED-4074-A7AA-23C98C8AF1F0.jpeg

Başarı Görevimin içeriğine buradan ulaşabilirsiniz.

Başarı Görevi 2 Task : Basic Security on Steem

Bu başarı görevinde Steemite kayıt olduktan sonra bize bir pdf dosyası içinde verilen şifrelerin kullanım alanlarını ve bu şifreleri çok iyi muhafaza etmemiz gerektiğini öğrendim.

FF7FC751-04FD-4723-A1BA-F8B97CB0EBFE.jpeg

Başarı Görevimin içeriğine buradan ulaşabilirsiniz.

Başarı Görevi 3 Steem’de İntihal

Bu başarı görevinde intihalin zararlarını, intihali kesinlikle yapmamamız gerektiğini öğrendim. Buradaki amaç bir içerik ürettiğinizde bu içeriğin tamamen özgün olması amaçlanmaktadır.

E6AD6AA3-41FF-43D8-AD80-C6003569DBFE.jpeg

Başarı Görevimin içeriğine buradan ulaşabilirsiniz.

Başarı Görevi 4 Markdown Kullanımı ve Kodları

Bu başarı görevinde markdown kodlarını ve bunları nerede kullanacağımı öğrendim. Steemit’te yazdığımız içeriklerin yazı stillerini, kalınlığını, alıntı cümlelerin alıntılaması gibi özelliklerin kodlarını öğrendim.

EAE7E786-B2BF-4F27-8679-803482F052ED.png

Başarı Görevimin içeriğine buradan ulaşabilirsiniz.

Başarı Görevi 5.1 Steemworld.org

Bu başarı görevinde steemworld.org sitesini keşfettim. Sitenin hangi amaçla kullanıldığını içindeki içerikleri detaylıca öğrendim.

62720A05-71D1-4C2B-ADDC-68A47282C9BF.png

Başarı Görevimin içeriğine buradan ulaşabilirsiniz.

Başarı Görevi 5.2 Steemscan.com

Bu başarı görevinde özellikle steem’in fiyat, grafik ve işlem hacmi gibi verilerine ulaşabileceğimi öğrendim. Steem, BTC gibi kripto paraların çeşitli bilgilerine ulaşabileceğim steemscan.com’u keşfettim ve öğrendim.

97630267-C1EF-4BC3-B48D-D253C7FBFAC3.jpeg

Başarı Görevimin içeriğine buradan ulaşabilirsiniz.

Başarı Görevi 5.3 Steemyy.com

Bu başarı görevinde kendi sayfamız adına faydalı bilgiler, oy dağılımları, kullanıcılar ile yapmış olduğumuz etkileşimleri ve bunun gibi birçok şeyi bulabildiğimiz steemyy.com’u keşfettim ve öğrenmeye çalıştım.

41249F00-C547-4847-914A-9789F42AEC93.jpeg

Başarı Görevimin içeriğine buradan ulaşabilirsiniz.

Başarı Görevi 5.4 Steemdb.io

Bu başarı görevinde güncel BTC ve Steem fiyatlarını anlık olarak götüntüleyebildiğimiz, alım ve satım grafiğini inceleyebileceğimiz steemdb.io’yu keşfettim ve öğrenmeye çalıştım.

EF0BC35E-22ED-4C28-992A-92FEEA0E7BFB.jpeg

Başarı Görevimin içeriğine buradan ulaşabilirsiniz.

Başarı Görevi 6 Küratörlüğü ve Topluluğu Anlamak

Bu başarı görevlerinde Küratörlüğün ne olduğunu, çalışma alanlarını ve steemit topluluklarını öğrendim. Bunların çalışma sistemlerini ve mantığını öğrendim.

Başarı Görevimin içeriğine buradan ulaşabilirsiniz.

Değerli vaktinizi ayırıp okuduğunuz için Teşekkür Ederim🙏🏻

Steemit platformuyla beni tanıştıran, her konuda yardımcı olan ve bana platformu sevdiren @habercitr’ye çok teşekkür ediyorum🙏🏻

Steemit Türkiye topluluğumuzun ülke temsilcisi @svm038’e de ilgisinden ve çalışmalarından dolayı çok teşekkür ediyorum🙏🏻

Sort:  
 3 years ago 

Wellcome to steemit Blockchain bro.

 3 years ago 

Thank you bro🙏🏻 @guski

Welcome to the steem platform.

Merhaba başarı görevlerini bitirdiniz. Tebrikler.

Pro newcomer

 3 years ago 

Hi, @ozgurblgn,

Your post has been supported by @svm038 from the Steem Greeter Team.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 55981.35
ETH 2368.76
USDT 1.00
SBD 2.35