Başarı Görevi 1 Kendini Tanıtma

in Newcomers' Community3 years ago

AECB5576-311A-453E-BDC4-D215C823629D.jpeg

Herkese merhaba, ben Özgür. İnşaat mühendisiyim. Memleketim Muş. İşim gereği şu an Marmaris'te ikamet ediyorum. 27 yaşındayım ve 3 yıldır meslek hayatındayım işimi yapmayı seviyorum çünkü her an farklı bir durumla karşılaşıyorum ve geçen her zaman yeni şeyler tecrübe edindiriyor bana. Problem çözmek, hızlı kararlar almak, çözüm odaklı olmak gibi birçok şey var. Zihnen yoruyor ama Zihnen aynı zamanda dinç tutuyor. Futbola, müziğe, otomobillere, uçaklara, uzaya, bilişime, teknolojiye, kripto piyasasına, sosyal platformlara, devasa yapılara, hayvanlara, matematiğe ve ufkumu genişletecek bana birşeyler katacak şeylere her zaman ilgim olmuştur. Bu platformda dikkatimi çeken ve beni buna yönlendiren en güzel şeylerden biri gündelik paylaşımların yanı sıra kişinin kendine birşeyler katmasını sağlayacak makaleler bulabilmesi ve bunu emek vererek kendisinin yapmasıdır ve emeğinin karşılığını alıyor olmasıdır. Kullanıcıyı araştırmaya, yazmaya, sıradışı fikirler ve düşünceler üretmeye yönlendiriyor olması çok daha ayrı bir güzellik. Ben de burada faydalı olabilmek ve fayda alabilmek için elimden gelenin fazlasını yapmaya çalışacağım. İnsanlardan birşeyler katabilirsem kendime ne mutlu onlara, ben insanlara birşey katabilirsem ne mutlu bana. Steemit platformuna katılmamda en büyük pay sahibi olan ve elinden geldiğince bana yardımcı olan @habercitr'ye de ayrıca şükranlarımı sunuyorum.

Sort:  

tekrardan Hoş geldin kardeşim aramıza :)

 3 years ago 

Hi @ozgurblgn,

🤩 Welcome to Steemit!🤩
Steemit is a blockchain-based social media Dapp (decentralized application) that creates communities where users are rewarded for sharing their views. It's a new kind of attention economy.

To help make your experience more enjoyable, we made a list of useful tips, links, and fun games to play on the Steem Blockchain. Continue Reading..

(And thanks to steemingcurators and cryptokannon for making the original post)

Do Not Forget To Follow steemitblog & Twitter(Steemit) To Get The Latest Updates.

If you want to share daily dairies and participates in the contest then you will happy to join our community Steeming Diaries and I also hosting one contest if you want to join than click here and know more details about the contest.

Cheers🍻
Let's Connect👉 @mayureshpandit😁
#india #steemit #steemexclusive

Merhaba öncelikle Steemite Hosgeldiniz. Steemit Türkiye toplulugundaki kaliteli gönderilerinizi bekliyoruz.
Başarı 1 göreviniz onaylandı. Bir sonraki göreve geçebilirsiniz.
Oran 3

 3 years ago 

Hi, @ozgurblgn,

Your post has been supported by @svm038 from the Steem Greeter Team.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59708.78
ETH 3185.76
USDT 1.00
SBD 2.45